Омельницька сільська територіальна громада

Кременчуцький район, Полтавська область

Новини

26.03.2025 р.

Північно-Східне міжрегіональне управління Державної служби з питань праці на виконання підпункту 46 пункту 4 Положення про Державну службу України з питань праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 No 96 з метою забезпечення роботодавців і працівників інформацією та роз’ясненнями стосовно ефективних засобів дотримання законодавства та запобігання можливим його порушенням, просить забезпечити розміщення на офіційних ресурсах вашої громади інформаційний матеріал (статтю) щодо правових основ діяльності суб'єктів господарювання, що надають послуги з працевлаштування.

Завантажити

24.03.2025 р.

Полтавщина: змінили прізвище після одруження? Обміняйте паспорт

Нагадуємо громадянам, що у разі зміни прізвища після одруження, обмін паспорта громадянина України є обовʼязковою процедурою. Відповідно - до Правил державної ресстрації актів цивільного стану в Україні, відведений термін для обміну паспорта становить один місяць з дати укладання шлюбу.
Оформити паспортні документи можна у будь-якому підрозділі УДМС У Полтавській області у порядку «живої черги», чи скористатись сервісом
«Електронна черга» https://dmsu.gov.ua/services/online.html та надати наступні
документи:
паспорт громадянина України, що підлягає обміну;
реєстраційний номер облікової картки платника податків або відмову від його прийняття;
свідоцтво про шлюб;
документи, що підтверджують відомості для внесення додаткової змінної інформації до безконтактного електронного носія та у паспорт (за наявності таких документів):
документи, що підтверджують сплату адміністративного збору.
Вартість паспорта громадянина України залежно від терміну оформлення
становить:
20 робочих днів - 558 грн;
10 робочих днів - 928 грн.
Звертаємо увагу! Під час повітряної тривоги надання адміністративних послуг зупиняється. Не ігноруйте повітряні тривоги, бережіть себе і своїх
близьких! Прохання до громадян уникати скупчення людей та перебувати в
укриттях під час повітряної тривоги.
УДМС у Полтавській області

24.03.2025 р.

Замість грошей — в’язниця: що може ховатися за пропозицією підзаробити

В інтернеті зростає кількість пропозицій швидкого заробітку. Зокрема таким чином ворог вербує людей для злочинів. Підлітки часто піддаються такій “спокусі”, не усвідомлюючи наслідки своїх дій.
Юристи системи надання БПД роз’яснюють, чим загрожують такі “заробітки”.Що ховається за “легкими грошима”
Надсилання фото, відео або геолокацій об’єктів, підпали майна ЗСУ чи державних установ та інші дії, які класифікуються як диверсії чи терористичні акти.
Наприклад, у Миколаївській області підлітків використовували для підпалів автомобілів військових та важливих об’єктів. У Черкасах школярі повідомили про фейкові мінування адмінбудівель за вказівкою російських спецслужб.
Які наслідки
Кримінальна відповідальність з 14 років. Зокрема за:
- диверсію (наприклад, надсилання геолокацій об’єктів оборони, вчинення вибуху): позбавлення волі на 10–15 років
- терористичний акт (наприклад, підпал адмінбудівлі): позбавлення волі на 5–10 років.
Крім того, за матеріальні збитки, заподіяні неповнолітнім, платити доведеться батькам.
Що робити, якщо тобі пропонують сумнівну роботу
Повідомити поліції за номером 102 або заповнити форму зворотного зв'язку на сайті кіберполіції. Також можна повідомити про такі “вакансії” у чат-боти СБУ.

24.03.2025 р.

Алгоритм відновлення пацієнтами документів, що посвідчують особу

Підпунктом 7 пункту Порядку ведення Реєстру пацієнтів в електронній системі охорони здоров’я, затвердженого наказом МОЗ України № 2755 від 30 листопада 2020 року визначено, що документами, що посвідчують особу для внесення відомостей до Реєстру пацієнтів в електронній формі є:паспорт громадянина України;
тимчасове посвідчення громадянина України;
свідоцтво про народження (для осіб, які не досягли 14-річного віку) або документ, що підтверджує факт народження, виданий компетентними органами іноземної держави, легалізований у встановленому порядку;
посвідка на постійне проживання в Україні;
посвідчення біженця;
посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту.
Детальніше за посиланням: https://poda.gov.ua/attachments/213939

21.03.2025 р.

Опитування про інтеграцію молоді ВПО на Полтавщині

Молодь, яка була змушена переїхати через війну, стикається з численними викликами: пошук роботи чи навчання, житлові труднощі, дискримінація, нестача підтримки та соціальних зв’язків. Важливо зрозуміти, які проблеми є найбільш актуальними, щоб спільно знаходити ефективні рішення.
Запрошуємо взяти участь в опитуванні!
Ваші відповіді допоможуть нам краще зрозуміти:
Чи відчуваєте ви себе в безпеці у новій громаді?
Чи маєте доступ до соціальних послуг, психологічної підтримки та можливостей для розвитку?
Чи знаєте про громадські заходи та молодіжні ініціативи, і що може мотивувати вас до активнішої участі?
Які бар’єри заважають інтеграції та що може її покращити?
Нам важлива ваша думка! Разом ми зможемо зробити громаду більш відкритою, підтримуючою та інклюзивною для всіх.
Посилання на опитування https://docs.google.com/.../1FAIpQLScxln1s6S8.../viewform...
Долучайтеся до змін разом із нами!
Проєкт «Інтеграція через участь: можливості для ВПО в громадській діяльності» реалізується за підтримки міжнародного проєкту “Blue Hearts”, що реалізується @young_agents_of_change у співпраці з партнерами та фінансується Європейським Союзом в рамках програми Еразмус+

21.03.2025 р.

Увага!

Нові реквізити бюджетного рахунку для зарахування плати за проставляння апостиля
У Головному управлінні ДПС у Полтавській області звертають увагу платників на те, що набрав чинності Закон України від 16.01.2025 №4225-ІХ «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо актуалізації та удосконалення деяких положень», яким внесено зміни до статті 29 Бюджетного кодексу України, зокрема, до доходів загального фонду Державного бюджету України віднесено плату за проставляння апостиля.
У зв’язку з цим Державною казначейською службою України відкрито рахунок на ім’я Головного управління Казначейства у м. Києві за кодом класифікації доходів бюджету 22012500 «Плата за надання інших адміністративних послуг» та відомчою ознакою «31» для зарахування плати за проставляння апостиля:одержувач: ГУК у м.Києві/м.Київ/22012500;
код за ЄДРПОУ: 37993783;
рахунок (IBAN): UA598999980313080165031026001;
надавач платіжних послуг отримувача: Казначейство України (ел.адм.подат.)
Головне управління ДПС у Полтавській області

21.03.2025 р.

Як здійснюється вхід до Електронного кабінету із застосуванням файлового ключа, або ключа Дія.Підпис ?

Головне управління ДПС у Полтавській області інформує, що Порядок функціонування інформаційно-комунікаційної системи «Електронний кабінет» (далі – Електронний кабінет) визначається наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017 № 637 «Про затвердження Порядку функціонування Електронного кабінету», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 01.08.2017 за № 942/30810.

Для здійснення входу до приватної частини Електронного кабінету за допомогою файлового кваліфікованого електронного підпису необхідно:

- натиснути «Вхід» на головній сторінці Електронного кабінету;

- у вікні «Вхід до особистого кабінету» обрати вкладку «Файловий ключ»;

- у полі «Оберіть АЦСК» обрати надавача електронних довірчих послуг, яким видано кваліфікований електронний підпис;

- у полі «Особистий ключ», використовуючи кнопку «Обрати», завантажити файл із ключем;

- вказати пароль доступу до особистого ключа у полі «Пароль захисту ключа» та натиснути «Зчитати»;

- після успішного зчитування ключа здійснити вхід до приватної частини

Електронного кабінету використовуючи кнопку «Увійти». Для здійснення входу до приватної частини

Електронного кабінету за допомогою Дія.Підпис необхідно:

- натиснути «Вхід» на головній сторінці Електронного кабінету;

- у вікні «Вхід до особистого кабінету» обрати вкладку «Дія.Підпис»;

- натиснути «Отримати код» та відсканувати згенерований QR-код;

- у мобільному додатку «Дія» здійснити підтвердження особи та підписати «Запит на підпис документа через Дія.Підпис».

Нагадуємо, що вхід до Електронного кабінету здійснюється за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua, а також через вебпортал Державної податкової служби України.

Головне управління ДПС у Полтавській області

21.03.2025 р.

До якого контролюючого органу мають звертатися фізичні особи, які володіють кількома об’єктами житлової чи нежитлової нерухомості в різних населених пунктах, щоб звірити дані?

Головне управління ДПС у полтавській області повідомляє, що платники податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за своєю податковою адресою для проведення звірки даних щодо:
- об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку;
- розміру загальної площі об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку;
- права на користування пільгою зі сплати податку;
- розміру ставки податку;
- нарахованої суми податку.
Якщо дані контролюючих органів не співпадають з даними підтвердженими платником податку на підставі відповідних оригіналів документів, такими як документи на право власності, податкова служба робить перерахунок за його адресою і надсилає нове повідомлення-рішення. Попереднє рішення вважається скасованим.
Якщо платник податків подає документи на нерухомість, якої немає в базі даних інформаційних систем центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, сплата податку здійснюється на підставі поданих платником відомостей. Це діє до отримання податковою службою інформації від реєстраційних органів про перехід права власності на об’єкт оподаткування.
Головне управління ДПС у Полтавській області

21.03.2025 р.

Профілактика та лікування чорної ніжки розсади

Чорна ніжка — це не стільки захворювання, скільки симптом ураження розсади одним із грибів родини Ольпідіум (Olpidium), Пітіум (Pythium), що живуть у ґрунті, передаються з насінням та паразитують на рослинах.
Найнебезпечнішою вона є для капусти, перцю, томатів, баклажанів. Також схильні – селера, айстри, петунія. Рідше зустрічається чорна ніжка у огірків, кабачків, гарбузів.
Зараження може відбутись як на ранніх, так і на пізніх стадіях розвитку.
Ознаки чорної ніжки на розсаді
• темно-коричнева «перетяжка» в нижній половині стебла (чим більше вражена розсада, тим це місце буде тоншим — в крайніх випадках стебло ламається);
• викривлення стебла, пожовтіння листя, в’янення, загальна слабкість рослини.
При ураженні на ранній стадії розвитку, як правило, стебло стає водянистим і загниває. На пізній — висихає. Але в обох випадках стебло витончується та темнішає, буріє.
Стовідсотково хвороба розвинеться, якщо посіяти заражене насіння. Але зазвичай чорна ніжка з’являється, коли розсада є ослабленою. Здорові екземпляри здатні протистояти хворобі.
Основні причини чорної ніжки
1. перелив або полив холодною водою, яка викликає температурний шок;
2. надлишкове внесення азотних добрив, через що знижується стресостійкість рослини;
3. ураження розсади комахами або хворобами;
4. недостатнє провітрювання, невідповідний субстрат, погане освітлення чи будь-які інші фактори, що сприяють зниженню імунітету рослин.
Типовою проблемою для розсади є густий посів. У такому випадку повітря погано циркулює між стеблами, а коріння окремих рослин знаходиться надто близько. І якщо заражений один екземпляр, інші швидко захворіють.
Як боротися із чорною ніжкою розсади
Лікування уражених рослин не практикується. Почорнілу розсаду потрібно видалити разом із земляною грудкою. Проблемні рослини легко витягуються із ґрунту — тобто їхня коренева система вже ослаблена.
Здорові екземпляри обробляють хімічними препаратами, серед яких:
• Фундазол — ефективний проти збудника, який часто вражає розсаду капусти. Потрібна одноразова обробка в дозуванні 6 г на 2 л води;
• Магнікур Енерджі — дуже дієвий на капусті та огірках. Знадобиться дворазовий полив розсади з інтервалом у тиждень. Орієнтовне дозування складає 3–6 мл на 2 л води;
• Квадріс — чудово бореться із патогеном, який характерний для розсади капусти та томатів. Для одноразової обробки потрібно 10 мл препарату на 2 л води.
Екологічнішими є біофунгіциди: Фітоспорин, МікоХелп, Фітохелп-p, Органік Баланс. Вони містять корисні бактерії, які знищують грибок природним шляхом, оздоровлюють ґрунт та сприяють підвищенню імунітету розсади. Але використовувати біологічні препарати є сенс лише на ранніх стадіях, а найкраще — взагалі для профілактики (оскільки вони діють повільно).
Профілактика чорної ніжки розсади
Чорну ніжку легше не допустити, ніж її позбутися. Тому ще на етапі посіву насіння потрібно потурбуватись про наступне:
1. брати одноразові посудини (торф’яні горщики та таблетки, пластикові стаканчики та касети);
2. у разі використання посудини повторно - стерилізувати її хлорним розчином, окропом і т. д. (оскільки на стінках залишаються торішні патогени);
3. вибирати якісний ґрунт із нейтральним рН, що підходить для розсади;
4. перед висівом обробляти ґрунт препаратами для оздоровлення, такими як Триходермін, Фітоспорин, МікоХелп;
5. купувати протруєне насіння — або протруювати його самостійно Фітоспорином, Максимом, Селест Топом;
6. слідкувати за поливом (перелив та холодна вода — майже гарантія появи чорної ніжки);
7. забезпечити якісний дренаж;
8. правильно дозувати добрива;
9. сіяти насіння або в окремих посудинах, або на значній відстані у ящику;
10. досвічувати розсаду, щоб забезпечити їй 10–14-годинний світловий день, — застосування фітоламп.
Загалом ризик появи чорної ніжки є завжди. Але правильний посів та догляд за розсадою зводить неприємний шанс практично до нуля. І чудовий урожай гарантовано!
Головне управління Держпродспоживслужби в Полтавській області

21.03.2025 р.

В рамках платформи «Пульс» бізнес зможе оцінити взаємодію з держорганами у Електронному кабінеті платника податків

У рамках платформи «Пульс» бізнес зможе оцінити взаємодію з держорганами у Електронному кабінеті платника податків. Державна податкова служба першою серед органів влади приєдналася до проєкту «Пульс» та інтегрувала Електронний кабінет з онлайн-платформою.
Мінекономіки презентувало підприємцям платформу «Пульс» для оцінки держпослуг онлайн. У зустрічі взяли участь заступник керівника Офісу Президента Віктор Микита, Голова ДПС Руслан Кравченко, заступник Міністра економіки України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Олександр Циборт, начальники ОВА та підприємці з усієї України. «Пульс» — частина політики держави «Зроблено в Україні», яку ініціював Президент України Володимир Зеленський.
Руслан Кравченко зазначив, що ДПС прагне ефективної та постійної комунікації з кожним платником податків.
На сьогодні Електронний кабінет ДПС – лідер серед цифрових державних платформ, рівень обізнаності щодо нього серед бізнесу — понад 94 %.
Кабінет працює 24/7/365: тут можна подати звітність, сплатити податки, отримати довідки. Кількість користувачів перевищує 5,4 млн, із них 3,5 млн – представники бізнесу, які зможуть безпосередньо у кабінеті оцінити взаємодію з державними органами та залишити свої відгуки.
Інтеграція з «Пульсом» дозволяє підприємцям оцінити зручність ведення бізнесу, а державі – швидко реагувати та ухвалювати потрібні рішення.
«Це лише один із напрямів нашої співпраці з бізнесом. Активно спілкуємося з бізнесом в регіонах, працюємо над зміною підходів до зупинення податкових накладних та віднесення підприємств ризикових. Кількість зупинених накладних зменшилася до 0,39 %. Передали до Мінфіну зміни до механізму зупинення реєстрації податкових накладних. Ми продовжуємо вдосконалювати податкові сервіси, працюємо над прозорою комунікацією з бізнесом і підтримуємо цифрову економіку», – додав Руслан Кравченко.
Головне управління ДПС у Полтавській області

20.03.2025 р.

Грант для студентів: "Відповідальне використання соціальних мереж:

Виклики та можливості"Компанія LikesID запрошує студентів українських навчальних закладів долучитися до грантової програми, спрямованої на дослідження відповідального використання соціальних мереж.
Цей грант видається за підтримки LikesAround і є чудовою можливістю для студентів не лише продемонструвати свої аналітичні та творчі здібності, а й глибше усвідомити, як соціальні мережі впливають на кар’єру, емоційне здоров’я та продуктивність.
Що пропонує грант?
Грошовий приз у розмірі 20 000 гривень для реалізації освітніх або особистих проектів.
Сертифікат про участь і перемогу, який стане цінним додатком до професійного портфоліо.
Хто може взяти участь?
Студенти українських навчальних закладів, незалежно від спеціальності, які є громадянами України.
Терміни конкурсу:
Прийом робіт: з 22.11.2024 до 04.04.2025.
Оголошення переможця: 07.04.2025.
Інформації про умови участі, теми для статей та новини гранту на офіційній сторінці:
https://likesid.com/ua/scholarship/
.

20.03.2025 р.

Підприємців Полтавщини запрошують на онлайн-засідання національної платформи «Діалог влади та бізнесу»

У понеділок, 17 березня, відбудеться розширена онлайн-зустріч із представниками підприємств країни в межах роботи національної платформи «Діалог влади та бізнесу».
Тема: Презентація цифрової аналітичної платформи «Пульс» і нових інструментів взаємодії між владою та підприємцями.
Посилання на трансляцію: https://www.youtube.com/
Офіційний канал платформи: https://t.me/dialogvladabiznes
Запрошуємо кожного підприємця, який попри війну залишається в Україні, продовжує працювати та зміцнювати державу, приєднатися до цієї онлайн-зустрічі, долучитися до десятків тисяч тих, хто вже став частиною національної платформи, сприяти системним змінам і дати власну оцінку умов для ведення бізнесу у своїй громаді, регіоні та в нашій країні в цілому
.

20.03.2025 р.

Встановлення батьківства після смерті батька: що важливо знати

Якщо чоловік, який не перебував у шлюбі з матір’ю дитини, помер, його батьківство можна встановити через суд. Чому це важливо та як це зробити — роз’яснюють юристи системи надання безоплатної правничої допомоги.
Чому важливо встановлювати факт батьківства після смерті батька
Щоб дитина могла отримувати належні їй соціальні пільги та гарантії. Зокрема, вона має право на:
● соціальні виплати;
● пенсію, у зв’язку із втратою годувальника;
● якщо батько військовослужбовець – на одноразову грошову допомогу у разі його загибелі (смерті);
● успадкування майна після смерті батька.
Як це зробити
Подати заяву до суду за місцем проживання. При поданні до суду заяви про встановлення факту батьківства, необхідно сплатити судовий збір в розмірі (0,2 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб). Станом на 1 січня 2025 року — 605,60 грн.
Хто може подати заяву
● мати,
● опікун, піклувальник дитини,
● особа, яка утримує та виховує дитину,
● повнолітня дитина.
У заяві зазначається, який факт потрібно встановити та з якою метою; причини неможливості отримання або відновлення документів, що підтверджують цей факт; докази, які підтверджують обставини, викладені в заяві (документи про родинні відносини, пояснення свідків).
Що може бути доказами
Доказами можуть бути будь-які відомості, що підтверджують походження дитини.
Наприклад:
● акти, виписки з домових книг, обмінні ордери, погосподарські книги, рішення судів, ордери на вселення та інші документи, які у собі містять відомості про родинні відносини;
● сімейні фотографії, листи, анкети, автобіографії, особові справи, повідомлення, листування в месенджерах, електронні листи, відеозаписи;
● докази того, що в інший спосіб неможливо внести зміни до актового запису про народження дитини (довідки органів реєстрації актів цивільного стану);
● пояснення свідків. Це можуть бути сусіди, друзі або інші люди, які можуть підтвердити факт батьківства;
● генетична експертиза (ДНК-тест). Найбільш достовірний доказ — результат має точність 99,99%.
Перелік не є вичерпним та може розширюватись залежно від обставин справи.
Також суд може призначити посмертну судову молекулярно-генетичну експертизу шляхом ексгумації тіла.
Проведення ДНК експертизи можливе без ексгумації тіла за умови наявності біологічних зразків (крові або іншого біологічного матеріалу) померлого, придатних для проведення ДНК експертизи. Такі зразки, наприклад, відбирають з померлих військових, далі ці зразки направляються у відділення судово-медичної експертизи. Оспорення батьківства померлої особи
Родичі померлого можуть оскаржити його батьківство, якщо:
● чоловік не знав про те, що записаний батьком дитини, і помер. Оспорювати батьківство в такому випадку може лише його дружина, батьки чи діти;
● чоловік за життя подав нотаріальну заяву про невизнання свого батьківства. В такому разі оспорити батьківство можуть спадкоємці померлого;
● чоловік за життя подав позов до суду про виключення запису про нього як батька дитини. Спадкоємці можуть підтримати процесуальну заяву.
Але в цих справах суд враховує:
● інтереси дитини;
● права дитини на захист, виховання, фінансове забезпечення;
● благополуччя дитини та її прав.
Як може допомогти система надання БПД
Кожна людина може отримати безоплатно консультацію юриста від системи надання безоплатної правничої допомоги. Юристи розкажуть, як діяти у вашій ситуації, які докази необхідно зібрати, за потреби допоможуть скласти запити до органів опіки та піклування, органів місцевого самоврядування тощо.
Хто може отримати безоплатну допомогу зі зверненням до суду
Деякі категорії людей також мають право на безоплатну допомогу зі зверненням до суду, у тому числі у справах щодо встановлення батьківства. Це:
● ВПО;
● особи з низьким доходом (працездатні — з доходом до 6056 грн/міс.; пенсіонери (за віком, вислугою років) — 4722 грн/міс.;
● особи з інвалідністю — якщо пенсія чи соцдопомога до 6056 грн;
● ветерани війни;
● члени сімей загиблих Захисників і Захисниць України (інші категорії наведені у статті 14 Закону України «Про безоплатну правничу допомогу»).
Зверніться по консультацію — юристи детально вивчать ваші обставини, за потреби складуть та подадуть до суду заяву і представлятимуть ваші інтереси у суді.
Як звернутися
Усі способи отримати БПД:
https://legalaid.gov.ua/kliyentam/yak-otrymaty-bpd/

20.03.2025р.

До уваги ВЕТЕРАНІВ з ІНВАЛІДНІСТЮ, РОДИН ЗАХИСНИКІВ та ДІЮЧИХ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ!


Навчання на Курсі «ОСНОВИ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ (ШІ)»
Для кого навчальний Курс «Основи штучного інтелекту»?
Курс навчання «Основи штучного інтелекту» (далі - Курс) сфокусований на ветеранів з інвалідністю, для яких навчання є безкоштовним.
Також є можливість долучитися родинам захисників та діючих військовослужбовців. Для цих категорій учасників. Курс надається на пільгових умовах (передбачається часткова оплата).
Для чого Вам потрібен цей Курс?
Оволодіння навичками роботи з ШІ важливо в умовах сучасного ринку праці, адже вони відкривають нові можливості для розвитку кар’єри, у тому числі в сфері дистанційної роботи.
Що включає у себе Курс?
Цей Курс включає:
- ОСНОВИ ШІ: робота нейромереж та алгоритми, ефективне використання ШІ через промпт-інжиніринг.
- ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ: використання ШІ для планування, обробки текстів, зображень та прийняття рішень.
- КАР’ЄРНІ МОЖЛИВОСТІ: відкриття для себе нових професій, покращення своїх позицій на ринку праці та здобуття навичок для дистанційної роботи.
- БІЗНЕС-АВТОМАТИЗАЦІЯ: застосування ШІ для маркетингу, аналітики, створення контенту та оптимізації бізнес-процесів.
- ДОДАТКОВІ МАТЕРІАЛИ та СЕРТИФІКАТ: отримання доступу до інтерактивних модулів, ресурсів Coursera та Міжнародної освітньої спільноти.
Про що дізнаються учасники Курсу?
Курс навчання охоплює ключові аспекти технологій ШІ, зокрема нейромережі, алгоритми машинного навчання та промпт-інжиніринг.
Учасники Курсу дізнаються, як ці інструменти можна застосувати для автоматизації бізнес-процесів, оптимізації роботи з текстами та зображеннями.
Яке обладнання необхідне?
Для навчання необхідно мати Комп’ютер або смартфон та стабільний інтернет-зв’язок.
Скільки триває навчання на Курсі?
Проєкт із навчання основам штучного інтелекту ветеранів з інвалідністю розрахований на 2 (два) роки (по одному курсу на місяць). Перший Курс розпочинається 10 лютого 2025 року і триватиме протягом одного місяця (2 заняття на тиждень) у онлайн-форматі.
Які переваги Курсу?
Перевагами Курсу є підтримка протягом 2 (двох) років після завершення курсу, зокрема з питань працевлаштування та можливість отримати Міжнародний Сертифікат.Поза тим з числа учнів-ветеранів буде відібрано 10 найкращих та запропоновано в подальшому пройти окреме навчання на Тренерів з ШІ з подальшим залученням їх до навчання інших ветеранів.
Реєстраційна форма учасника навчання https://forms.gle/UAwuXcEfJyCShydp7
У разі виникнення додаткових питань щодо Курсу просимо звертатися на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду
.


20.03.2025 р.

Нова форма фіскальних чеків: чи обов’язково має бути відображений рядок «решта»

У фіскальному касовому чеку відображаються лише ті реквізити, які наявні у платника під час формування конкретного чеку. Тобто рядок «решта» не заповнюється, якщо такої решти при проведенні розрахунку не було. Це правило стосується й інших реквізитів, які передбачені формою.
Наприклад, можуть не зазначатися такі реквізити:
• ІПН платника ПДВ – якщо платник не зареєстрований платником ПДВ;
• УКТЗЕД – якщо товар не підакцизний;
• реквізит марки акцизного податку – якщо товар не маркований;
• рядки 12 - 17 – якщо при розрахунку не використовувалась платіжна картка і пристрої не з`єднані і не поєднані;
• ставки податків – якщо суб’єкт господарювання не є платником таких податків тощо.

Головне управління ДПС у Полтавській області