Омельницька сільська територіальна громада

Кременчуцький район, Полтавська область

Новини

17.07.2025р.

Обирай СИЛУ - приєднуйся до 11 бригади ім. М. Грушевського НГУ! 

Настав твій час. Не чекай - ДІЙ.
Ти мотивований?
Маєш спеціальність або хочеш навчитись?
Хочеш бути там, де справді важливо?
Тоді тобі до нас. Ми шукаємо:
• Стрільців і операторів БПЛА
• Водіїв, медиків, інженерів
• Військових психологів, саперів
• І ще десятки інших спеціалістів
Повернення у стрій!
Служив, але пішов у СЗЧ?
Ти можеш повернутись і поновитись саме в нашій бригаді.
Твій досвід - це сила, яка нам потрібна сьогодні!
Ми гарантуємо:
• Професійне навчання й бойову підготовку
• Стабільне грошове забезпечення
• Повний соцпакет і підтримку побратимів
• Реальну справу, за яку не соромно
Ти з нуля? - Навчимо.
Маєш досвід? - Дій разом з нами.
Контакти для запису:
+380967173012
+380963010880
+380932517098

16.07.2025р.

Родини зниклих безвісти за особливих обставин отримали право на безоплатну допомогу зі зверненням до суду

Близькі родичі та члени сім’ї осіб, зниклих безвісти за особливих обставин, тепер можуть отримати безоплатну вторинну правничу допомогу. Це означає, що держава гарантує їм безоплатне отримання послуг юристів чи адвокатів для представництва інтересів, зокрема у судах, та складання процесуальних документів. Щоб їх отримати, потрібно звернутися до системи надання безоплатної правничої допомоги. Послуги вторинної правничої допомоги надаватимуться у зв’язку з захистом прав/інтересів члена родини/близького родича та/або прав/інтересів особи, зниклої безвісти. Відповідні зміни до Закону України «Про безоплатну правничу допомогу» набрали чинності 4 липня 2025 року.
Хто належить до близьких родичів та членів сім’ї осіб, зниклих безвісти за особливих обставин
Перелік визначено у статті 1 Закону України «Про правовий статус осіб, зниклих безвісти за особливих обставин». До них належать:
● чоловік, дружина, батько, мати, вітчим, мачуха, син, дочка, пасинок, падчерка, рідний брат, рідна сестра;
● дід, баба, прадід, прабаба, внук, внучка, правнук, правнучка, усиновлювач чи усиновлений, опікун чи піклувальник, особа, яка перебуває під опікою або піклуванням;
● особи, які спільно проживають, пов’язані спільним побутом і мають взаємні права та обов’язки, у тому числі особи, які спільно проживають, але не перебувають у шлюбі*.
*Відповідно до статті 21 Сімейного кодексу України проживання однією сім’єю жінки та чоловіка без шлюбу не є підставою для виникнення у них прав та обов’язків подружжя. Набуття таких прав та обов’язків вирішується в судовому порядку (пункт 5 частини першої статті 315 Цивільного процесуального кодексу України).
Чому це важливо
Часом для розв’язання проблем, пов’язаних зі зникненням людини безвісти за особливих обставин, родичам потрібна допомога зі звернення до суду. Питання, наприклад, можуть стосуватися:
● Оскарження рішень, дій чи бездіяльності органів влади;
● Встановлення фактів, що мають юридичне значення: факту смерті, факту батьківства зниклих;
● Встановлення опіки над дитиною людини, зниклої безвісти;
● Визнання особи безвісти зниклою за особливих обставин за рішенням суду;
● Оголошення особи померлою за рішенням суду та інших.
Раніше в таких випадках родичі зниклих безвісти могли отримати безоплатну допомогу зі зверненням до суду, якщо належали до іншої категорії, як-от ВПО, людина з низьким доходом, людина з інвалідністю, ветеран війни тощо. Як отримати безоплатну правничу допомогу
Консультація юриста
● зателефонуйте за номером 0 800 213 103 (дзвінки безкоштовні в межах України);
● напишіть у приватному чаті в Telegram або у приватні повідомлення сторінці системи надання БПД у Facebook або Instagram.
Юристи відповідають у будні.
Допомога зі зверненням до суду
Зверніться до найближчого бюро правничої допомоги та подайте:
● звернення (допоможуть підготувати юристи);
● паспорт чи інший документ, що посвідчує особу;
● реєстраційний номер облікової картки платника податків;
● документ, що підтверджує належність до відповідної категорії. Це може бути витяг з Єдиного реєстру осіб, зниклих безвісти за особливих обставин;
● документ, що підтверджує родинні зв’язки зі зниклим (свідоцтво про шлюб, про народження, про встановлення батьківства тощо).
Зазначений перелік документів не є вичерпним. Можна подати й інший документ, що підтверджує належність до категорії. Також звернення на вторинну правничу допомогу можна подати онлайн. Уточнити деталі можна під час консультації з юристом.
Всі сервіси системи надання БПД: https://legalaid.gov.ua/kliyentam/yak-otrymaty-bpd/

15.06.2025р.

Сплата ПДФО зросла на 21,2 %

Надходження з ПДФО за перше півріччя збільшилося на 21,2 % порівняно з минулорічним показником. Загалом платники податків сплатили 292,3 млрд гривень. Ця сума на 51,2 млрд грн перевищує торішню. Про це на своїй сторінці у Facebook розповіла в. о. Голови Державної податкової служби Леся Карнаух. Впродовж кількох місяців лідерами за сплатою залишаються:
- Київ – 68,2 млрд грн,
- Дніпропетровська область – 28,9 млрд грн,
- Львівська область – 19,8 млрд грн,
- Київська область – 17,5 млрд гривень.
Найбільше зростання ПДФО у великих регіонах та містах цілком логічно повʼязане зі зростанням значного попиту на послуги. Крім того, тут вищі зарплати та обсяг офіційного працевлаштування.
«Водночас продовжуємо системну роботу з платниками податків щодо виведення діяльності з «тіні». Щоб було більше мотивації працювати цивілізовано, за єдиними правилами та підходами. Підвищуємо і ефективність адміністрування податків», – сказала Леся Карнаух.
Головне управління ДПС у Полтавській області

14.07.2025р.

Відпочинок на природі: як посмажити шашлики і не порушити закон

Літо — час відпочинку та пікніків на природі. Але перш ніж розпалити багаття, переконайтеся, що це не заборонено.
Де це робити можна, а де ні і яка відповідальність чекає на порушників — розповідають юристи системи надання безоплатної правничої допомоги (БПД).
Де заборонено розводити багаття
- у лісі під час пожежонебезпечного періоду — поза спеціальними місцями
- у заповідниках- ближче ніж за 30 м до будівель і споруд
- у дворах, парках, скверах — без спеціально обладнаних місць
- в інших заборонених законом зонах.
Відповідальність за порушення вимог пожежної безпеки
Адміністративна:
- за порушення в лісі — штраф від 1530 до 4590 грн
- у населеному пункті— від 340 до 1360 грн.
Кримінальна:якщо сталося займання з майновою шкодою у великому розмірі чи шкодою здоров’ю — штраф від 17 000 до 68 340 грн, або виправні роботи на строк до двох років або до 3 років обмеження чи позбавлення волі.
Де та як правильно розводити багаття
- обирайте лише спеціально облаштовані місця (мангали, бетонні майданчики)
- тримайте поруч вогнегасник, воду або пісок
- не розпалюйте вогонь на землі або в траві
- не залишайте багаття без нагляду
- після приготування повністю загасіть вогонь.

11.07.2025р.

Боротьба з «відмиванням» доходів: з початку року відшкодовано понад 156 мільйонів гривень збитків

З початку року державі відшкодовано понад 156 мільйонів гривень збитків. Це результат піврічної роботи команди ДПС разом із правоохоронцями у сфері боротьби з ухиленням від сплати податків та «відмиванням» коштів. Про це на своїй сторінці у Facebook повідомила в. о. Голови Державної податкової служби Українського Леся Карнаух.
«Загальна сума виявлених збитків перевищує 336 млн гривень. Працюємо над повним відшкодуванням збитків, завданих державі», – сказала вона.
Проведені ДПС заходи:
- 228 документальних перевірок щодо дотримання суб’єктами господарювання вимог податкового, валютного та іншого законодавства України;
- понад тисяча аналітичних досліджень фінансово-господарської діяльності суб’єктів господарювання. У понад 70 % виявлені ознаки злочинів за ст. 209 КК України (Легалізація (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом);- направили правоохоронцям понад півтисячі висновків із встановленими ознаками злочину, передбаченого ст. 212 КК України (ухилення від сплати податків); - правоохоронці зареєстрували 29 кримінальних проваджень, значний обсяг матеріалів приєднаний до раніше розпочатих кримінальних проваджень.
Найпоширеніші «схеми», які виявили фахівці ДПС:
- компанії переводять частину прибутку суб’єктам на спрощеній системі оподаткування з перевищенням дозволених обсягів доходів. Таким чином занижують податкові зобов’язання і ухиляються від сплати податків. Спільно з правоохоронцями вже повернули до бюджету 32,3 млн гривень;
- виведення коштів за нереальними господарськими операціями, у тому числі з використанням штучно створених суб’єктів господарювання. Внаслідок розслідування відшкодовано 40,1 млн гривень;
- неправдиві дані в податковій звітності. За такими фактами вже забезпечено відшкодування понад 16 млн гривень.
- отримання бюджетних коштів без реєстрації податкових накладних і не відображення операцій в звітності.
У межах одного з кримінальних проваджень вже повернули до бюджету 9 млн гривень.
«Роботу проводимо не для «галочки». І це не про тиск на бізнес, а про чесні відносини між державою та бізнесом. Не може бути різних правил роботи. Якщо працюєш нечесно, ухиляєшся від сплати податків – маєш розуміти, що за це нестимеш відповідальність. Не сплатив належне – маєш повернути це до бюджету. Саме це про справедливі та прозорі умови для всіх», – додала в. о. Голови ДПС.
Головне управління ДПС у Полтавській області

9.07.2025р.

Спадкування без штампа в паспорті: що потрібно знати тим, хто у цивільному шлюбі

Жінка і чоловік можуть жити разом без офіційного шлюбу, але це не дає їм прав подружжя, зокрема на спадщину. За яких умов можна успадкувати майно цивільного чоловіка чи дружини — розповідають юристи системи надання безоплатної правничої допомоги(БПД).
Успадкувати майно цивільного чоловіка або дружини можна через заповіт.
Але якщо його немає, тоді як спадкоємець 4–ї черги. За умови, якщо ви проживали однією сім’єю зі спадкодавцем не менше 5 років до відкриття спадщини та у нього/неї немає шлюбу з іншою особою.
Ознаки проживання однією сім'єю
- спільні витрати та бюджет
- спільне харчування
- купівля майна для спільного користування
- спільні витрати на утримання житла, ремонт
- інші обставин, які засвідчують реальність сімейних відносин.
Встановити факт спільного проживання можна у суді. Це можна зробити, якщо:- пара спільно проживала не менше 5 років- є мета встановлення факту, наприклад, спадщина.
В суді потрібно надати докази. Все, що може свідчити про спільне життя пари, як подружжя.
Зокрема, це можуть бути:
- показання свідків
- свідоцтво про народження спільної дитини
- довідка з місця проживання
- виписки про реєстрацію або вселення
- докази спільного придбання майна (чеки, квитанції, рахунки тощо)
- спільні фотографії
- документ про проходження обряду вінчання
- листування особистого та ділового характеру.

9.07.2025р.

Вебінар: “Фінанси фермера”.Всеукраїнський конгрес фермерів у партнерстві з міжнародною гуманітарною організацією MERCY CORPS проводить вебінар для фермерів на тему: «Фінанси фермера».

Дата і час: 10 липня о 13:00.Ви дізнаєтесь про:
1. Як оформити фіндопомогу для сплати податків, яку засновник надає підприємству.
2. Додатковий капітал для ФГ та ТОВ: як формувати та коли можна повернути внески.
3. Товарна позика: оформлення договору.
4. Поворотна фінансова допомога від директора: правові та податкові аспекти.
5. Як стягнути борг із контрагента: поради юриста.
6. Чи можна не платити зарплату або податки в разі її виплати в період воєнного стану.
7. У підприємства не вистачає коштів: у якій черговості погашати зобов’язання.
8. Як оформити виплату працівникам матеріальної допомоги без ПДФО та ЄСВ.
Спікер: менеджер з фінансового та бухгалтерського консалтингу Всеукраїнського конгресу фермерів Ірина Зубрицька.РЕЄСТРАЦІЯ на вебінар за посиланням: https://us06web.zoom.us/.../251.../WN_Mgw45snwQg-r-wcbajiYHQ
Програма допомоги фермерам реалізується Всеукраїнським конгресом фермерів у партнерстві з Mercy Corps.
Виражені точки зору під час вебінарів не обов’язково відображають офіційні позиції Mercy Corps.
Детальніше про проєкт читайте тут: https://bit.ly/3DOuTnC

8.07.2025р.

Польська Агенція Інвестицій і Торгівлі (ПАІТ) запрошує усіх бажаючих до участі у вебінарі, організованому ПАІТ разом з Дія.

Бізнес Варшава.Назва заходу: Співпраця громад з бізнесом у контексті повоєнного відновлення України та залучення іноземних інвестицій».
Захід відбудеться 10 липня 2025 року у гібридному форматі - офлайн у Варшаві, й паралельно буде трансляція на стрімінговій платформі. Також буде забезпечений синхронний переклад на українську мову. Початок трансляції 10 липня об 11:00 за українським часом. Посилання на трансляцію (також доступне за гіперпосиланням): https://player.expertlab.pl/?v=QxQDy4VN
Для участі не потрібна жодна реєстрація, треба лише перейти за вищенаведеним посиланням або гіперпосиланням у запрошенні 10 липня об 11:00 год. та підключитися до трансляції.

8.07.2025р.

ДПС пропонує бізнесу долучитися до обговорення змін щодо удосконалення системи СМКОР

ДПС пропонує бізнесу долучитися до обговорення змін щодо удосконалення роботи системи СМКОР.
«Наша команда ДПС обіцяла максимальну відкритість та комунікацію. Дотримуємося своїх обіцянок. Робимо ще один крок для ефективного діалогу з бізнесом. Той, який має спростити роботу бізнесу, але при цьому і не зменшити наповнення бюджету», – написала на сторінці у Facebook в. о. Голови Державної податкової служби України Леся Карнаух. Вона нагадала, що навесні податкова розробила зміни до постанови № 1165 щодо Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Вона зазначила, що про необхідність удосконалення системи СМКОР йшлося вже давно, бо під час кожної зустрічі з бізнесом лише лінивий не казав, що проблеми є.
«Команда ДПС почула і запропонувала своє бачення, що можна змінити. І вдячна команді Мінфіну, що вже маємо погоджений варіант. Але хочемо чути і думки бізнесу. Для нас це важливо! Це про довіру, про спільне бачення як допомагати країні мати фінансову стабільність в таких надскладних умовах», – сказала вона.
Проєкт вже на вебпорталі ДПС: https://tax.gov.ua/.../regulyatorna.../2025-rik/79589.html
Маєте зауваження та пропозиції?
До 1 серпня включно надсилайте їх на:електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду поштою: м. Київ, Львівська площа, 8 (Державна податкова служба України) або вул. Арсенальна, 9/11 (Державна регуляторна служба України).
«АЛЕ! Напрацьовані зміни – це не про те, як ухилятися. Це про зняття штучних перешкод, які заважають бізнесу, який працює чесно. Ми ж всі за чесність і рівні умови роботи. Чи не так?» – додала в. о. Голови ДПС. Коротко про напрацьовані зміни:
- Збільшено ліміти для безумовної реєстрації накладних – граничний обсяг постачання зросте до 1 млн грн, а на одного контрагента – до 100 тис. грн, змінено умову в частині кількості платників, на яких керівник може займати аналогічну посаду (зараз 3, планується 5). Операції з невеликими сумами (до 10 тис. грн) будуть реєструватися без затримок, цей ліміт нині становить 5 тис. грн. Ліміт загального обсягу таких операцій в поточному місяці буде збільшено до 3 млн грн (наразі 500 тис. грн).
- Спрощено моніторинг податкових накладних за експортними операціями для підприємців, які працюють у зонах із потенційною загрозою бойових дій, але де наразі немає активних боїв. Планується також швидша обробка накладних з експортними операціями, якщо їхні коди збігаються з кодами в таблиці даних платника податків і він не включений до переліку ризикових.
- Менше бюрократії після виключення платників з переліку ризикових – накладні підлягатимуть автоматичній реєстрації, якщо компанія має позитивну податкову історію та виконуються інші визначені умови.
- Удосконалено механізм автоматичного врахування таблиць даних платника податку.
- Зміни окремих показників позитивної податкової історії – більше підприємств зможуть скористатися такими показниками. Зокрема, ліміти обсягу операцій збільшено з 1 млн грн до 3 млн грн, на одного контрагента зі 100 до 500 тисяч, змінено умову в частині кількості платників на яких керівник може займати аналогічну посаду (зараз 3, планується 5).
- Змінено критерій ризиковості операцій щодо розрахунків коригування податкових зобов’язань при поверненні товару від неплатника ПДВ, а саме не вважатиметься ризиком подання такого розрахунку коригування протягом 90 днів (наразі 30 днів). Це зменшить ймовірність блокування розрахунку коригування при поверненні товару від неплатника.
Головне управління ДПС у Полтавській області

7.07.2025р.

Леся Карнаух на зустрічі з бізнес-асоціаціями: З початку року вдвічі скоротили кількість заблокованих податкових накладних та ризикових підприємств

З початку року кількість заблокованих податкових накладних та ризикових підприємств скоротилася вдвічі. Про це під час зустрічі команди ДПС із представниками майже 50 бізнес-асоціацій та громадських організацій розповіла в. о. Голови Державної податкової служби України Леся Карнаух.«Блокування податкових накладних – з початку року скоротили цей показник вдвічі. Наразі він складає 0,36 %. І робота над зменшенням показника триває.Більше, ніж вдвічі скоротили і кількість субʼєктів, віднесених до категорії ризикових – з 27 тисяч до 13 тисяч», – сказала Леся Карнаух.
Крім того, вона зазначила, що є прогрес щодо запропонованих ДПС змін до постанови № 1165, яка регулює функціонування СМКОР.  «Мінфін погодив наші пропозиції, які ми передали у квітні. Це дозволить системно зменшувати кількість блокування податкових накладних, спростити процедуру реєстрації, підвищити ефективність автоматизованого моніторингу,мінімізувати адміністративний тиск. Вже оприлюднили цей проєкт документу,щоб мати фідбек від бізнесу», – додала вона.
Що стосується рішень судів, наголосила Леся Карнаух, то позиція незмінна: є рішення судів, які набрали законної сили, – податкова їх виконує. «Це незмінна позиція. Якщо податкова неправа – маємо це виправляти.
Кількість скарг на невиконання рішень судів значно скорочується. Але, якщо є рішення, які шкодять інтересам держави, – ми не відступимо. Такої ж свідомої позиції вимагаємо і від платників податків. Є рішення суду – виконуйте. Не намагайтеся під надуманими приводами затягувати час. Саме така позиція –чесна», – наголосила в. о. Голови ДПС.Леся Карнаух також розповіла, що ДПС активно напрацьовує своє бачення щодо досудової медіації. «Бо чимало суперечок можемо вирішувати без нервів і тяганини. І не переобтяжувати суди, які і без того завалені справами», – переконана вона.
Леся Карнаух також розповіла про ще одну ініціативу, яка має спростити роботу бізнесу. «Доручила усім структурним підрозділам центрального апарату та регіонам провести аудит всіх процесів адміністрування, які регулюються нашими наказами або базуються виключно «на усталеній практиці». Де є можливість спрощення – робимо це. Бо якщо вимагаємо від платників подавати той чи інший папірець, який нічим не регламентується, – давайте не гаяти ні свій час,ні платників», – зазначила вона.
Леся Карнаух також повідомила, що буде продовжена практика діалогу з бізнесом у регіонах, бо запит на це чималий. «Маленьких чи неважливих питань для мене немає. Якщо бізнес говорить про ту чи іншу проблему, значить вона є. Нікуди не зникла. Разом із бізнес-асоціаціями вже окреслили напрями, які потребують нашого спільного узгодженого підходу. Головне завдання – дати спокійно працювати бізнесу і при цьому наповнювати бюджет та забезпечувати фінансову стабільність», –сказала в. о. Голови ДПС.
Головне управління ДПС у Полтавській області

7.07.2025р.

Кохання минуло — залишилися чеки: хто оплачуватиме витрати за скасоване весілля

Шлюб базується на добровільній згоді жінки та чоловіка. Примушування до шлюбу — це злочин, що карається обмеженням або позбавленням волі до 3 років. Але якщо підготовка до весілля у розпалі, а один із наречених раптово відмовляється, виникає важливе питання: хто і за що несе відповідальність? Роз’яснюють юристи системи надання безоплатної правничої допомоги.
Чи зобов’язані наречені реєструвати шлюб
Ні. Наречені або один з них можуть відмовитися від вступу до шлюбу в будь-який момент.
Які юридичні наслідки створює відмова
До подання заяви в ДРАЦС — жодних.
Після подачі заяви, але до реєстрації шлюбу — наслідки майнового характеру, а саме: відшкодування витрат на підготовку до весілля.
Хто має відшкодувати витрати
Той, хто відмовився від шлюбу. Що підлягає відшкодуванню у разі відмови від шлюбу
Вже витрачені кошти, якщо:
● витрати пов’язані з підготовкою до весілля
● речі чи послуги неможливо надалі використати у побуті (сукня, декор, оренда залу тощо).
Що робити з подарунками
Дарувальник може вимагати повернення подарунків, пов’язаних із майбутнім шлюбом.
Договір дарування може бути розірваний через суд.
Якщо подарунок втрачено — потрібно відшкодувати його вартість. Коли відшкодовувати кошти не потрібно
Якщо відмова від шлюбу викликана вагомими причинами:
● протиправна або аморальна поведінка нареченого/нареченої
● приховання істотних обставин: тяжка хвороба, наявність дитини, судимість тощо.
Як діяти, якщо відмовляються відшкодовувати витрати
У досудовому порядку:
● надіслати лист-претензію з реквізитами рахунку та строками повернення коштів
● додати докази витрат (чеки, квитанції, договори).
Через суд:
● подати позов до суду за місцем проживання відповідача
● додати довідку з ДРАЦСу і докази витрат.
За подання позову майнового характеру потрібно сплатити судовий збір у розмірі 1% ціни позову (суми витрат, які ви хочете відшкодувати).
Де отримати безоплатну юридичну підтримку
Кожна людина може отримати безоплатно консультацію юриста від системи надання безоплатної правничої допомоги. Юристи проконсультують щодо ваших прав та розкажуть, як діяти у вашій ситуації.
Деякі категорії людей також мають право на безоплатну допомогу зі зверненням до суду. Це ВПО, люди з низьким доходом (працездатні – з доходом до 6056 грн/міс.; пенсіонери (за віком, вислугою років) – 4722 грн/міс.; з інвалідністю – якщо пенсія чи соцдопомога до 6056 грн), ветерани війни та інші категорії наведені у статті 14 Закону України «Про безоплатну правничу допомогу». Юристи детально вивчать ваші обставини, за потреби складуть та подадуть до суду заяву і представлятимуть ваші інтереси у суді.
Як звернутися до системи надання БПД:https://legalaid.gov.ua/kliyentam/yak-otrymaty-bpd/

4.07.2025р.

ДПС вже у жовтні планує поновити співпрацю з Офісом технічної допомоги Казначейства США

ДПС вже у жовтні планує поновити співпрацю з Офісом технічної допомоги Казначейства США. Це питання під час онлайн-зустрічі обговорила в. о. Голови Державної податкової служби України Леся Карнаух та фахівці Офісу. «Сьогодні прагнемо не тільки поновити, але і посилити нашу співпрацю. З експертами Офісу технічної допомоги під час онлайн-зустрічі обговорили як рухатимемося далі, щоб зміни стали ще відчутнішими. Оновимо план нашої спільної роботи з урахуванням не лише попередніх результатів, а й існуючих напрямів співпраці з МВФ, ЄС, а також проєктів з податковими службами Фінляндії та Естонії», – сказала Леся Карнаух. Серед ключових напрямів нового періоду співпраці:
- запровадження системи оцінки ефективності роботи податкових органів за міжнародною методологією TADAT;
- впровадження системи управління ризиками;
- удосконалення підходів до адміністрування податків, зокрема податку на прибуток.
Активну фазу нової співпраці планується розпочати вже у жовтні. До цього – оновимо та фіналізуємо спільний план дій. «Вдячна команді ОТД Казначейства США. Бо така допомога – реалізація та запровадження конкретних змін», – наголосила в. о. Голови ДПС. Офіс технічної допомоги Казначейства США майже 10 років надає підтримку Державній податковій службі у розвитку ефективного податкового адміністрування. ОТД реалізує проєкти у багатьох країнах світу. Завдяки підтримці міжнародних експертів ДПС вже має конкретні результати партнерства:
- впроваджено управління змінами та проєктне управління;
- впроваджується CRM у контрольно-перевірочній діяльності, удосконалюються аналітичні підходи та якість аудиту;
- концепцію управління податковим боргом;
- посилення антикорупційних заходів;
- трансфертне ціноутворення та впровадження КІК.
Головне управління ДПС у Полтавській області