Легалізація заробітної плати: подолаємо проблему разом!
Головне управління ДПС у Полтавській області нагадує, що своєчасна та в повному обсязі сплата податків і зборів – обов’язок кожного громадянина, визначений Конституцією України, та бізнес спільноти відповідно до норм податкового законодавства. Однак, окремі суб’єкти господарювання виплачують заробітну плату в «конвертах» та в розмірах, що є нижчими законодавчо встановленого рівня. Результатом таких порушень є недостатнє фінансування закладів охорони здоров’я, освіти, культури, низький рівень заробітної плати фахівців бюджетних галузей - лікарів, учителів, працівників культури, а також соціальних виплат малозабезпеченим сім’ям та сім’ям з дітьми, внутрішньо переміщеним особам, пенсійних виплат тощо. Особливо критичними є наслідки таких порушень у період дії воєнного стану, коли Україна бореться з підступним ворогом. Шановні платники податків! Шановні громадяни! Ми разом повинні протидіяти таким негативним явищам, як використання праці найманих працівників без оформлення трудових відносин, адже період трудової діяльності, в якому не сплачується, зокрема, єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, не зараховується до страхового стажу працівника. Відповідно, такий працівник втрачає право на соціальні гарантії та пенсійні виплати у майбутньому, а суспільство недоотримує податки та збори. Шановні працедавці! Дотримуйтесь норм чинного трудового та податкового законодавства! Пам’ятайте, що за вищевказані порушення передбачена адміністративна, фінансова та кримінальна відповідальність! Шановні працівники! Ваше право – отримувати офіційну заробітну плату та відповідні соціальні гарантії, забезпечувати своїм родинам добробут і спокій. Пам’ятайте про це та не погоджуйтесь на незаконні пропозиції. У випадках порушення трудового та податкового законодавства, пропонуємо звертатися за телефонами «гяряої лінії» Головного управління ДПС у Полтавській області за посиланням https://poltava.tax.gov.ua/kontakti/ . Головне управління ДПС у Полтавській області
Записатись до електронної черги онлайн зручно та доступно!
Якщо запланували оформити ID-картку або паспорт громадянина України для виїзду за кордон - у підрозділах міграційної служби Полтавщини радо чекають на вас. Записатися можна на зручну дату та час через онлайн-сервіс «Електронна черга» на сайті Державної міграційної служби України за посиланням: https://dmsu.gov.ua/services/online.html Запис в електронну чергу здійснюється лише для подачі документів. Для отримання вже виготовлених документів записуватися в електронну чергу не потрібно.Результатом успішної реєстрації у черзі є: · СМС-повідомлення, у якому міститься інформація про номер у черзі, дата та час прийому — при здійсненні онлайн-реєстрації на сайті ДМС. · талон, у якому міститься інформація про номер у черзі, дата та час прийому, П.І.Б. — при здійсненні реєстрації за допомогою терміналу безпосередньо у підрозділі ДМС (за наявності). Інформацію про реєстрацію та оплату послуг при здійсненні онлайн-реєстрації на сайті ДМС можна дізнатися на сторінці «Електронна черга», обравши закладинку «Мої талони та квитанції». Для доступу до інформації необхідно заповнити відповідні поля форми (вказати номер телефону за допомогою якого здійснювалась реєстрації в електронній черзі та код талону, який надійшов у СМС-повідомленні про реєстрацію в черзі). Виникли питання - звертайтеся на номер телефону «гарячої лінії» (0532)60-89-69 або у соціальній мережі Facebook Міграційної служби Полтавської області https://www.facebook.com/udmspl Звертаємо увагу! Під час повітряної тривоги надання адміністративних послуг зупиняється. Не ігноруйте повітряні тривоги, бережіть себе і своїх близьких! УДМС у Полтавській області
Щодо простежуваності харчових продуктів.
Відповідно до статті 22 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» обов’язком операторів ринку харчових продуктів є забезпечення простежуваності харчових продуктів, а саме: харчових продуктів, тварин, призначених для виробництва харчових продуктів, або речовин, що призначені для включення або очікується, що вони будуть включені до харчових продуктів та повинна бути забезпечена операторами ринку на всіх стадіях їх виробництва та обігу. Прийняття відповідної норми Закону відбулось з урахуваннямвідповідних вимог регламентів Європейського Союзу.Відповідно до діючих норм законодавства оператори ринку, щоздійснюють виробництво та/або обіг харчових продуктів тваринного походження, обов’язково повинні надавати операторам ринку, до яких постачаються ці харчові продукти, а також на вимогу компетентного органу таку інформацію: - назва та інші відомості, що дають змогу ідентифікувати харчовий продукт; - обсяг (об’єм) або кількість (вага) харчового продукту; - найменування та місцезнаходження потужності, з якої постачається харчовий продукт, а якщо така потужність знаходиться в Україні - також її реєстраційний (особистий) номер; - найменування та місцезнаходження оператора ринку, який постачає харчовий продукт, якщо вони відрізняються від найменування та місцезнаходження потужності, з якої постачається харчовий продукт; - найменування та місцезнаходження потужності, до якої постачається харчовий продукт, а якщо така потужність знаходиться в Україні - також її реєстраційний номер; - найменування та місцезнаходження оператора ринку, потужності, до якої постачається харчовий продукт, якщо вони відрізняються від найменування та місцезнаходження потужності, до якої постачається харчовий продукт; - відомості, що дають змогу ідентифікувати партію харчового продукту або партію вантажну; - дата відправлення партії харчового продукту або партії вантажної. Вищезазначена інформація дає можливість визначити та задокументувати інформацію про харчову продукцію за принципом «крок вперед та крок назад».Система простежуваності має включати в себе наступні елементи: - простежуваність постачальника (зовнішня простежуваність, крок назад); - простежуваність процесів (внутрішня простежуваність); - простежуваність покупця (зовнішня простежуваність, крок вперед). Впроваджена система простежуваності харчових продуктів – дає змогу оператору ринку харчових продуктів відстежувати харчові продукти вздовж усього харчового ланцюга. Основною ціллю простежуваності є те, щоб можна було якнайшвидше виявити джерело проблеми, пов’язаної з безпечністюхарчових продуктів, та вжити необхідних заходів із відкликання/вилучення з обігу певного харчового продукту з мінімальним втручанням у виробничий процес. У разі виявлення небезпечного харчового продукту та за відсутності системи простежуваності процес вилучення/відкликання харчового продукту є більш складним, потребує більших зусиль і коштів, ніж за наявності такої системи. Наявність впровадженої системи простежуваності сприяє здатності оператора ринку харчових продуктів реагувати на проблеми, які можуть завдати шкоди як споживачам так і самому підприємству.За недотримання вимог харчового законодавства України щодопростежуваності харчових продуктів передбачена відповідальність суб’єктів господарювання згідно Розділу IX Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продуктитваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин».
Платник має право подати таблицю даних платника податку незалежно від факту зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Головне управління ДПС у Полтавській області нагадує, що відповідно до пункту 12 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року № 1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» (далі – Порядок зупинення), платник податку має право подати до ДПС таблицю даних платника податку на додану вартість (далі – Таблиця) за встановленою формою (додаток 5). Пунктом 4 Порядку зупинення визначено, що у разі, коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування (далі – ПН/РК), ПН/РК відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, зокрема, якщо у ПН/РК відображена операція з товаром за кодом згідно з УКТЗЕД та/або послугою за кодом відповідно до ДКПП, які зазначені у Таблиці, врахованій контролюючим органом, реєстрація таких ПН/РК не зупиняється в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН). Отже, Таблиця – це інформація про специфіку діяльності платника податку, подання якої до контролюючого органу є беззаперечним правом платника, незалежно від факту зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН. Головне управління ДПС у Полтавській області
До уваги ФОП - платників єдиного податку першої - третьої груп щодо яких до ЄДР внесено запис про припинення підприємницької діяльності та податкова адреса яких знаходиться на території тимчасово окупованій російською федерацією!
Головне управління ДПС у Полтавській області звертає увагу ФОП - платників єдиного податку першої - третьої груп щодо яких до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань внесено запис про припинення підприємницької діяльності та податкова адреса яких знаходиться на території тимчасово окупованій російською федерацією, що остання податкова декларація такого платника подається до якого контролюючого органу за його вибором в один із таких способів: - в електронному вигляді – за своєю податковою адресою, якщо електронний документообіг не припинився та кваліфікований електронний підпис є дійсним; - на паперових носіях – до будь-якого діючого ЦОП (особисто/уповноваженою на це особою або поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення). У рядку 4 «найменування контролюючого органу, до якого подається звітність» податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця (далі – Декларація) зазначається контролюючий орган за місцем обліку платника єдиного податку. При цьому у полі 8 «Особливі відмітки» Декларації у рядку 8.1 «платника податку, що подає декларацію за останній податковий (звітний) період, на який припадає дата державної реєстрації припинення» проставляється позначка «+».Нагадуємо, що разом з останньою Декларацією подаються:додаток 1 «Відомості про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску» (крім фізичних осіб, які звільняються від сплати за себе єдиного внеску відповідно до Закону України від 09 липня 2003 року № 1058-IV «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» зі змінами та доповненнями). додаток 2 «Розрахунок загального мінімального податкового зобов’язання за податковий (звітний) рік», якщо земельні ділянки сільськогосподарського призначення використовувалися у підприємницькій діяльності платником єдиного податку (другої – третьої груп), відповідно до п. 297 прим. 1.1 ст. 297 прим. 1 Податкового кодексу України. Більш детально ознайомитися з відповідним роз’ясненням можна на вебпорталі ДПС у розділі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» (ЗІР) за посиланням https://zir.tax.gov.ua/ (категорія 107.01.07). Головне управління ДПС у Полтавській області
Кілька питань про нові правила вручення повісток.
Поліція та представники територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки (ТЦК та СП) мають право вимагати у чоловіків віком 18-60 років пред’явитивійськово-облікові документи разом з документами, що посвідчують особу. Самі поліцейські не вручають повісток, а лише забезпечують порядок під час вручення повістки уповноваженими представниками, зокрема ТЦК та СП. Хто може вручати повістки? Якщо коротко, то робити це можуть представники ТЦК та СП, державних (військових) адміністрацій, місцевих (міських, сільських, селищних) рад, роботодавців — алеважливо, що лише на території, на яку поширюються їхні повноваження. Умовно кажучи, голова одного селища не має прав приїхати вручати повістки в інше селище.Так само, якщо повістку вручає роботодавець, то може це робити тільки на території установи чи підприємства.У законодавстві визначено так: - представники ТЦК та СП — в межах адміністративної території, на яку поширюється повноваження відповідного ТЦК та СП; - представники структурних підрозділів районних, міських держадміністрацій (військових адміністрацій) — в межах відповідних адміністративних територій; - представники виконавчих органів сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад — в адміністративних межах відповідних населених пунктів та територій; - представники підприємств, установ, організацій — на території підприємств (установ, організацій) та в місцях виконання працівниками робіт (обов’язків); - представники відповідного підрозділу розвідувальних органів, Центрального управління або регіональних органів СБУ (тільки резервістам та військовозобов’язаним, які перебувають в зазначених органах на військовому обліку) — на усій території України. Які дані має містити повістка? Повістка формується за допомогою Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов’язаних та резервістів або бланк повістки заповнюється представником районного (міського) ТЦК та СП або його відділу. Керівник районного (міського) ТЦК та СП або його відділу підписує повістку електронним підписом (КЕП) або особисто вручну та скріплює гербовою печаткою.У повістці мають бути зазначені: - прізвище, ім’я та по батькові, дата народження громадянина, якому адресована повістка; - хто видав повістку — найменування ТЦК та СП або його відділів чи відповідного підрозділу розвідувальних органів, Центрального управління або регіонального органу СБУ; - мета виклику (вид повістки: для уточнення облікових даних, проходження медкомісії, мобілізаційне розпорядження); - коли з’явитися за викликом: місце, день і час;- дата і підпис (від руки чи електронний) посадової особи, яка видала (сформувала) повістку;- реєстраційний номер повістки; - інформація про наслідки неявки і про обов’язок повідомити про причини неявки. Коли повістка вважається врученою? Повістку можна буде отримати як особисто, так і поштою. Якщо вручають особисто — отримувач має на ній розписатися. Також процес вручення або відмови фіксуватиметься на фото або відео з 17 липня. Це може робити представник ТЦК та СП або поліцейський. Якщо повістка буде надіслана поштою, то днем вручення буде вважатися: ● коли відправлення отримане; ● коли поштовий оператор зафіксував відмову від отримання відправлення; ● коли поштовий оператор зафіксував відсутність адресата за адресою проживання, вказаною під час уточнення облікових даних в ТЦК та СП, чи за задекларованою адресою, якщо військовозобов’язані (резервісти) дані не оновлять. Чи можуть повістку вручити рано-вранці чи пізно увечері? Так. У Постанові Кабінету Міністрів зазначається, що повістку вам можуть вручити цілодобово за адресою місця проживання або адресою задекларованого/зареєстрованого місця проживання, за місцем роботи, за місцем навчання, у громадських місцях, в місцях масового скупчення людей, в ТЦК та СП, на пунктах пропуску (блокпостах), в пунктах пропуску через державний кордон України. Чи мають право представники ТЦК затримувати людину,забирати особисті речі (наприклад, телефон), перешкоджати спілкуванню з родичами, вилучати авто?Ні. Представники ТЦК та СП можуть запропонувати людині пройти або проїхати в ТЦК, щоб уточнити облікові дані. Якщо ж людина відмовляється, явно ухиляється від призову, то працівники ТЦК можуть викликати поліцію або ж вони працюють спільно. Далі може бути складено протокол про порушення. Затримати може поліція в межах адміністративного затримання. Чи є відповідальність за втечу від представників ТЦК? Якщо вдасться встановити особу втікача, то такі дії можуть розглядатися як ухилення від мобілізації та перешкоджання роботі представників ТЦК та СП.За ухилення передбачена адміністративна або кримінальна відповідальність.Керівники ТЦК та СП самостійно розглядають адмінсправу і виносять постанову про притягнення до відповідальності — штрафу до 25,5 тис. грн.Оскаржити таку постанову можна лише у суді, подаючи позов проти ТЦК. Кримінальна відповідальність може наставати, наприклад, за статтями 336, 336-1, 337, 335 КК України.Часто це саме стаття 336 — ухилення від призову на військову службу під час мобілізації. Нею передбачено покарання у вигляді позбавлення волі на строк від 3 до 5 років. Зараз спостерігається, що позбавлення волі часом замінюють іспитовим терміном від 6 місяців до 3 років. Чи можна оплатити штраф за адмінправопорушенняпрацівнику ТЦК на місці? Відповідно до положень ст. 307 КпАП України штраф має бути сплачений не пізніш як через 15 днів з дня вручення постанови про накладення штрафу. Вам повинні надати офіційні реквізити і постанову для оплати накладеного штрафу, який ви зможете оплатити у будь-який зручний для вас спосіб онлайн чи офлайн.Оплата на місці накладеного штрафу працівнику ТЦК не передбачена законодавством. Якщо потрібна консультація юриста — звертайтеся телефоном, в телеграмі, фейсбуці чи інстаграмі, усі контакти: https://legalaid.gov.ua/kliyentam/yak-otrymaty-bpd/
До уваги фізичних осіб, які задекларували доходи за 2023 рік!
Граничний термін сплати податкового зобов’язання спливає 31 липня 2024 року. Головне управління ДПС у Полтавській області нагадує, що фізична особа зобов’язана самостійно до 1 серпня 2024 року сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену в поданій нею річній податковій декларації про майновий стан і доходи за 2023 рік (п. 179.7 ст. 179 Податкового кодексу України (далі – ПКУ)). У разі, якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов’язання протягом строків, визначених ПКУ (п. 124.1 ст. 124), такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу в таких розмірах: За несплату узгодженої суми грошового зобов’язання з податку на доходи фізичних осіб та військового збору за наслідками поданої річної декларації про майновий стан і доходи у строк до 1 серпня року, що настає за звітним, платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах: -у розмірі 5 відсотків погашеної суми податкового боргу при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання; -у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання. Ті самі дії, вчинені умисно, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 25 відсотків від суми несплаченого (несвоєчасно сплаченого) грошового зобов’язання. Такі діяння, що вчинені умисно повторно протягом 1095 календарних днів або які призвели до прострочення сплати грошового зобов’язання на строк більше 90 календарних днів, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 50 відсотків від суми несплаченого (несвоєчасно сплаченого) грошового зобов’язання. Крім того, після спливу 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов’язання, нараховується пеня. Більш детально ознайомитися із відповідним роз’ясненням можна на вебпорталі ДПС у розділі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» (ЗІР) за посиланням https://zir.tax.gov.ua/ (категорія 103.28). Шановні платники податків, своєчасно сплачуйте задекларовані суми податкового зобов’язання! Підтримайте Україну в цей непростий для всіх нас час! Головне управління ДПС у Полтавській області
Сьогодні, 04 червня 2024 року, відбулася 28 позачергова сесія VIII скликання Омельницької сільської ради Кременчуцького району Полтавської області.
Сесію провела секретар сільської ради Вікторія КОЗАК. Розглянуто ряд питань та прийнято відповідні рішення стосовно змін до бюджету; внесені зміни до цільових програм та затверджено рішення виконавчого комітету. Слава Україні! Героям Слава!
СТАНЬ ПЕРШОЮ жінкою в новій «чоловічій» професії!
Громадська організація «Інша Жінка» спільно з партнером - Професійно-технічним училищем № 26 міста.Кременчука запрошує тебе на БЕЗКОШТОВНЕ навчання за 2 супер-спеціальностями: 1) Слюсарка з механоскладальних робіт 2) Слюсарка з ремонту колісних транспортних засобів Переваги: 1) Будь першою жінкою в стереотипно «чоловічій» сфері 2) Низька конкуренція на ринку – а значить, простіше працевлаштуватися 3) Заробітна плата від 18 000 грн 4) Робота більше головою, ніж руками – нове обладнання не вимагає значних фізичних навантажень 5) Перспективи розвитку в професії та сфері 6) Участь у відбудові країни та можливість обирати роботодавця Умови наступні: Теорія з 17.06 по 26.07 (включно) -5 днів на тиждень (08:00-17:00) Виробнича практика із 29.07 по 08.08 (включно) ВСЬОГО курс навчання складає 40 днів. Ми забезпечимо всіма розхідними матеріалами, необхідними для навчання. Місце навчання: м. Кременчук, вул. Чкалова, 4 (для жінок з інших громад запропонуємо умови длярозміщення у гуртожитку) Для участі – заповнюй скоріше анкету до 13.06.2024 та ми зв’яжемося з тобою за результатами відбору Слюсарка з механоскладальних робіт https://ee.kobotoolbox.org/x/UPPqwYgx Слюсарка з ремонту колісних транспортних засобів https://ee.kobotoolbox.org/x/AYLIVcaX *Перевага надається особам, які належать до: внутрішньо переміщені особи; місцеві безробітні, одинокіматері чи батьки; члени сімей з 3 і більше дітьми (до 18 років); особи старше 45 років.З’явились питання? Телефонуй, ми відповідаємо тут +38 050 149 70 63, ГО «Інша Жінка»
До уваги фізичних осіб, які задекларували доходи за 2023 рік!
Граничний термін сплати податкового зобов’язання спливає 31 липня 2024 року.Головне управління ДПС у Полтавській області нагадує, що фізична особа зобов’язана самостійно до 1 серпня 2024 року сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену в поданій нею річній податковій декларації про майновий стан і доходи за 2023 рік (п. 179.7 ст. 179 Податкового кодексу України (далі – ПКУ)). У разі, якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов’язання протягом строків, визначених ПКУ (п. 124.1 ст. 124), такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу в таких розмірах: За несплату узгодженої суми грошового зобов’язання з податку на доходи фізичних осіб та військового збору за наслідками поданої річної декларації про майновий стан і доходи у строк до 1 серпня року, що настає за звітним, платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах:- у розмірі 5 відсотків погашеної суми податкового боргу при затримці до 30 календарнихднів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання;- у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання. Ті самі дії, вчинені умисно, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 25 відсотків від суми несплаченого (несвоєчасно сплаченого) грошового зобов’язання.Такі діяння, що вчинені умисно повторно протягом 1095 календарних днів або які призвели до прострочення сплати грошового зобов’язання на строк більше 90 календарних днів, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 50 відсотків від суми несплаченого (несвоєчасно сплаченого) грошового зобов’язання.Крім того, після спливу 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов’язання, нараховується пеня.Більш детально ознайомитися із відповідним роз’ясненням можна на вебпорталі ДПС у розділі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» (ЗІР) за посиланням https://zir.tax.gov.ua/ (категорія 103.28).Шановні платники податків, своєчасно сплачуйте задекларовані суми податкового зобов’язання! Підтримайте Україну в цей непростий для всіх нас час! Головне управління ДПС у Полтавській області
|
Більше ніж 1899 дітей постраждали в Україні внаслідок повномасштабної збройної агресії рф.
Станом на ранок 27 травня 2024 року за офіційною інформацією ювенальних прокурорів 548 дітей загинули та понад 1351 отримали поранення різного ступеня тяжкості.Найбільше постраждало дітей у таких областях: Донецькій - 532, Харківській - 378, Херсонській - 152, Дніпропетровській - 139, Київській - 130, Запорізькій - 108, Миколаївській - 105. Протягом останніх днів:25 травня внаслідок авіаудару військами рф по гіпермаркету у м. Харків загинула 12-річна дівчинка.25 травня внаслідок обстрілів м. Харків отримав поранення 13-річний хлопчик. 26 травня внаслідок обстрілу окупантами с. Богуславка Ізюмського району Харківської області постраждали двоє хлопчиків віком 9 та 12 років. Шануймо пам’ять про невинно убієнних діток…. Вічний спокій маленьким янголяткам….

Триває грантовий конкурс, де учасники можуть отримати призову стипендію у розмірі 20000 гривень! Тема конкурсу: "Діджиталізація Навчання: Шлях до Цифрової Грамотності" Для участі у конкурсі виконайте умови на сторінці гранту: https://svitua-grant.com/ Мета конкурсу: сприяти цифровізації освіти в Україні шляхом залучення студентів та учнів до розробки та впровадження інноваційних проектів. Терміни, правили та зміни на офіційній сторінці конкурсу. Дякуємо Вам за участь! Слава Україні! Полтавщина: де отримати, обміняти чи поновити паспорт?
Міграційна служба Полтавської області нагадує: оформити або відновити паспортні документи можна у будь-якому підрозділі незалежно від місця реєстрації. Адміністративні послуги доступні у 20 підрозділах Міграційної служби Полтавської області. З переліком підрозділів можна ознайомитись на сайті за посиланням: https://dmsu.gov.ua/poltava/pidrozdily.html Про це інформує УДМС у Полтавській області.Паспортні документи можна оформити, звернувшись безпосередньо до підрозділів у поточну чергу або записатись на прийом за допомогою онлайн-сервісу «Електронна черга». У підрозділах міграційної служби вартість оформлення документів складає: Паспорт громадянина України: нетерміновий – 504 грн (20 робочих днів);терміновий – 874 грн (10 робочих днів). Паспорт громадянина України для виїзду за кордон: нетерміновий – 958 грн (20 робочих днів);терміновий – 1598 грн (7 робочих днів). Відстежувати готовність паспорта можна через онлайн-сервіс Державної міграційної служби України "Перевірка стану оформлення документів" https://dmsu.gov.ua/services/docstate.html Для зручності громадян в Управлінні працює телефон «гарячої лінії» (0532)608969, офіційна сторінка Міграційної служби Полтавської області у соціальній мережі Фейсбук https://www.facebook.com/udmspl/, за якими можна отримати актуальні консультації. Звертаємо увагу! Під час повітряної тривоги надання адміністративних послуг зупиняється. Не ігноруйте повітряні тривоги, бережіть себе і своїх близьких.
У переддень Міжнародного дня захисту дітей за дорученням та за сприяння Омельницького сільського голови Андрія ПИРОГА, працівники відділу охорони здоров’я, праці та соціального захисту населення разом з начальником служби у справах дітей виконкому Омельницької сільської ради відвідали багатодітні сім’ї, дітей з інвалідністю, сім’ї загиблих військовослужбовців, опікунів, прийомні сім’ї Омельницької територіальної громади (49 сімей, 113 дітей).
Привітали їх з прийдешнім святом та вручили продуктові набори і смаколики.День захисту в умовах війни – це особливий день для нагадування суспільству про необхідність дотримання прав дітей, вияву турботи про них і можливості зробити для них щось корисне. Хай цей і всі наступні дні будуть спокійними та мирними!
Пільги за кредитом для військових: що треба знати про свої права і обов’язки.
Військові мають право на пільги за кредитними зобов'язаннями. Вони стосуються звільнення від сплати відсотків, а також штрафів чи пені за несвоєчасну сплату платежів за кредитом. Але буває, що відсотки продовжуютьнараховувати, а згодом військовий отримує судовий позов про стягнення боргу. Розповідаємо чому так відбувається і що робити у таких випадках.На які кредитні пільги мають право військові і скільки вони діютьНа період дії особливого періоду військовослужбовці, а також їхні дружини/чоловіки мають право на: ● звільнення від сплати відсотків та користування кредитом; ● звільнення від сплати штрафів/пені за несвоєчасну сплату платежів за кредитом. Ці пільги стосуються не лише банків, але і небанківських фінансових установ, в тому числі кредитних спілок, ломбардів та інших юридичних і фізичних осіб, які надають фінансові послуги.Але сам борг, тобто тіло кредиту, платити потрібно. Тут пільг немає. Чи поширюються ці пільги на всі кредитні зобов’язання. Ні, ця норма не поширюється на кредитні договори щодо придбання автомобілів і житла: майна, яке віднесено чи буде віднесено до об’єктів житлового фонду (житлового будинку, квартири, майбутнього об’єкта нерухомості, об’єктанезавершеного житлового будівництва, майнових прав на них). Як скористатися пільгами та які документи надати.Письмово повідомити кредитодавця про проходження служби та надати документи, що підтверджують це. Для військовослужбовців – військовий квиток, у якому в відповідних розділах здійснюються службові відмітки або довідку про призов військовозобов’язаного на військову службу.Для резервістів − витяг із наказу або довідку про зарахування до списків військової частини.Такі документи можуть отримати родичі військовозобов’язаних та резервістів для пред’явлення їх за місцем вимоги. Як діяти, якщо банк чи фінансова установа не задовольнила заяву.У цьому випадку варто звернутися з письмовою скаргою до керівництва фінансової установи. Або відразу до Національного банку України. НБУ може перевірити фінансову установу та усунути порушення.Допомогу із написанням скарг усі військові можуть отримати від системи безоплатної правничої допомоги.Що робити, якщо отримали судовий позов від фінустановиВійськовослужбовці, що отримали судовий позов від фінансової установи, можуть подати відзив нього, в якому зауважити, що є військовослужбовцями, та додати документи, які це підтверджують.Ветеранам війни допомога зі зверненням до суду (наприклад, складання відзиву, представництво інтересів у суді) надається безкоштовно. На підставі ст. 14 ЗУ «Про безоплатну правничу допомогу».Військовослужбовці без статусу УБД, а також дружина або чоловік військовослужбовця/виці можуть звернутися до системи безоплатної правничої допомоги по консультації, роз’яснення, допомогу у складенні документів (скарг, заяв тощо), крім документів для звернення до суду. Однак якщо вони мають також статус переселенця (ВПО) або інший з передбачених ст. 14 ЗУ «Про безоплатну правничу допомогу», то можуть отримати допомогу із зверненням до суду на підставі цього статусу.Приклад допомогиЗаощадили військовому 14 тис. грнКостянтин – військовий. Він взяв 5 тис. грн в кредит. Але через те що перебував у зоні бойових дій, не мав можливості вчасно сплачувати відсотки за кредитом і повідомити про цю обставину кредитора. Фінансова установа подала позов досуду на 19 750 грн. Юристка системи БПД склала до суду відзив на позовну заяву, в якій зауважила на праві військового на кредитні пільги. У результаті заборгованість Костянтина зменшилась до 5500 грн. Детальніше тут: https://legalaid.gov.ua/.../zaoshhadyly-vijskovomu-14.../ Як звернутися до системи БПДhttps://legalaid.gov.ua/kliyentam/yak-otrymaty-bpd/ |
|