Омельницька сільська територіальна громада

Кременчуцький район, Полтавська область

Новини

06 вересня 2024 р.

Як залишатись на зв`язку під час знеструмлень? – поради Міністерства цифрової трансформації України

Під час знеструмлень якість мобільного зв`язку та інтернету може погіршуватись, тому нагадуємо поради, як залишатися на зв’язку та мати доступ до інтернету під час знеструмлень.
План дій в нас незмінний:
Завантажте Мапу Пунктів незламності в застосунку ДІЯ. Завдяки мапі ви зможете знайти адресу найближчого до вас пункту незламності, в якому можна зарядити телефон та підключитися до інтернету.
Завантажити мапу можна тільки тоді, коли у вас буде інтернет.
1. Уточніть у свого інтернет-провайдера чи може він підключити вас до інтернету, за технологіями які працює під час знеструмлень. Одна з найефективніших - xPON. Вона може забезпечить вас інтернетом до 72 годин під час відключень електроенергії.
2. Якщо провайдер не використовує xPON, рекомендуємо знайти іншого і перепідключитись. Знайти такого провайдера можна на мапі інтернету під час знеструмлень, яку запустили ЛУН Місто та Мінцифра, або спитавши у сусідів. Після підключення вам треба буде купити павер-банку для WiFi роутера та пристрою, який з'єднує ваш роутер з мережею провайдера (ONU).
3. Перевірте чи працює у вас нацроумінг. Це безкоштовна послуга, завдяки якій ви можете підключитись до мережі іншого мобільного оператора, якщо мережа вашого оператора не працює. Наприклад, якщо у вас Київстар - то ви можете підключитись до мережі Vodafone чи Lifecell.
Як налаштувати нацроумінг та підключитись до мережі іншого оператора?
Відключити автовибір мережі.- на Android: Налаштування – Мобільна мережа (чи Підключення) – Оператор;- на iOS: Параметри – Стільникові дані – Вибір мережі.Знайти й вибрати доступну мережу: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR чи LIFECELL.
Якщо зареєструватися не вдалось, спробувати ще раз або вибрати іншу мережу.Перевірити можливість вихідного дзвінка, SMS.Поділіться порадами із близькими, щоб залишатись з ними на зв’язку попри все.

05 вересня 2024 р.

Декларація з рентної плати: заповнення даних про адміністративно-територіальні одиниці та території територіальних громад (КАТОТТГ) у рядках 3 і 5.1 додатка 21 Розрахунку з рентної плати за користування надрами для видобування вуглеводної сировини.

Головне управління ДПС у Полтавській області нагадує, що форма податкової декларації з рентної плати затверджена наказом Міністерства фінансів України від 17.08.2015 № 719 (далі – Декларація).Невід’ємною частиною Декларації є відповідні додатки. Зокрема, розрахунок з рентної плати за користування надрами для видобування вуглеводної сировини здійснюється у додатку 21 до Декларації.У додатку 21 заповнюються всі рядки усіх розділів з урахуванням приміток. При цьому у разі подання Декларації та додатків до неї на паперових носіях за відсутності значення рядок прокреслюється, а у разі подання декларації засобами електронного зв’язку – не заповнюється.
Вартісні показники розрахунку зазначаються у гривнях з копійками.Згідно з примітками 7 і 10 до додатка 21: у рядку 3 «Код за КАТОТТГ територіальної громади» зазначається код територіальної громади, визначений за Кодифікатором адміністративно-територіальних одиниць та територій територіальних громад, затвердженим наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 26.11.2020 № 290 (далі – Кодифікатор), на території якої знаходиться ділянка надр, з якої видобуваються корисні копалини;у рядку 5.1 «Код за КАТОТТГ адміністративно-територіальної одиниці за місцезнаходженням ділянки надр» зазначається код адміністративно-територіальної одиниці, визначений за Кодифікатором:
■ за місцезнаходженням ділянки надр, з якої видобуваються корисні копалини, у разі розміщення такої ділянки надр у межах території України;
■ за місцезнаходженням платника податків (за основним місцем обліку) у разі розміщення ділянки надр, з якої видобуваються корисні копалини, у межах континентального шельфу та/або виключної (морської) економічної зони України.
При цьому відповідно до абзаців другого і третього ст. 1 Закону України від 21 травня 1997 року № 280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні»:територіальна громада – це жителі, об’єднані постійним проживанням у межах села, селища, міста, що є самостійними адміністративно-територіальними одиницями, або добровільне об’єднання жителів кількох сіл, селищ, міст, що мають єдиний адміністративний центр;адміністративно-територіальна одиниця – область, район, місто, район у місті, селище, село.
Більш детально ознайомитися із відповідним роз’ясненням можна на вебпорталі ДПС у розділі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» (ЗІР) за посиланням https://zir.tax.gov.ua/ (категорія 122.04).

Головне управління ДПС у Полтавській області

04 вересня 2024 р.

       








 Стартує бета-тестування програми «Національний кешбек» для споживачів: що треба зробити, щоб взяти участь.

2-го вересня 2024 року стартувало бета-тестування програми «Національний кешбек». Воно триватиме близько місяця. У цей період система наповнюватиметься товарами українських виробників, за купівлю яких споживачі отримають 10% кешбеку. Приєднуватимуться нові торгові мережі та магазини. Перевірятиметься робота технічних систем, що забезпечуютьроботу проєкту.
«Відсьогодні кешбек нараховують щонайменше 7 торгових мереж, в процесі приєднання ще біля 40 закладів торгівлі. В програмі вже зареєстровано 38 тисяч товарів від 600 українських виробників.Підтримка українців є послідовною політикою уряду, особливо напередодні опалювального сезону, адже за отриманий кешбек можна буде, до прикладу, оплатити комунальні послуги. Водночас заохочення купувати локальні товари створюватиме робочі місця і забезпечить додаткові податкові надходження. Адже до 40% коштів, витрачених на український товар,повертається податками в бюджет і йде на потреби ЗСУ», –наголосила Перша віцепрем’єр-міністерка України – Міністерка економіки України Юлія Свириденко.
Відсьогодні в програмі можуть реєструватись споживачі.
Щоб отримувати кешбек від держави, необхідно подати заявку через сайт чи мобільний застосунок банку, який бере участь у програмі, або звернутись до відділення. Відкрити фізичну чи віртуальну картку, куди нараховуватиметься кешбек. Наразі, це вже можна зробити через мобільні додатки та відділеннятаких банків: Приватбанк, Sense Bank, ПУМБ, А-банк, Глобус, Укрсиббанк, Акордбанк.Під час звернення до банку треба буде визначити також картки, з яких будуть здійснюватись оплати за товари, і дати згоду на передачу даних про транзакції при купівлі товарів з вибраних карток. Це можуть бути картки різних банків. Далі оновити мобільний застосунок Дія, обрати сервіс Національний кешбек і там позначити картку для виплат кешбеку.
Після цього можна йти в магазин, який вже приєднався до програми «Національний кешбек», і робити покупки. Кешбек вже доступний на 38 тисяч товарів від 600 локальних виробників. Серед них продукти харчування, ліки, одяг, побутова хімія і косметика, господарські товари, будівельніматеріали, меблі, іграшки і багато інших українського виробництва.«У Дії вже 20+ мільйонів користувачів. За чотири роки застосунок став для українців незамінним інструментом для взаємодії з державою. Тепер українці можуть у кілька кліків у смартфоні долучитись до програми Нацкешбек і разна місяць отримувати компенсацію за купівлю товарів українського виробництва. Усе буде просто та зручно», – зазначив Михайло Федоров, Віцепрем’єр-міністр з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій – Міністр цифрової трансформації України.Зараз кешбек вже нараховують в магазинах мереж Аврора, АТБ, Novus, Екомаркет, Окко, WOG, Укрнафта. Інші мережі і окремі магазини готуються до запуску.
Кешбек нараховується на продукцію локальних виробників, що включені у програму, за виключенням підакцизної продукції (пальне, тютюн та міцний алкоголь). Також кешбек поширюється на ліки українського виробництва, вино без додавання спирту і медові напої. Перелік виробників та товарів, які беруть участь у програмі,збільшуватиметься. На які товари вже поширюється кешбек, можна дізнатися на сайті програми https://madeinukraine.gov.ua .
Інформувати споживачів про товари, на які розповсюджуватиметься кешбек, будуть і заклади торгівлі.Розмір кешбеку - 10% вартості куплених українських товарів,зареєстрованих в програмі. Максимальна сума виплат - 3 тис грн в місяць. Накопичені за місяць кошти приходитимуть на створену картку раз на місяць до 20 числа наступного місяця. Наприклад, кешбек за товари, придбані в вересні, прийде на рахунок до 20 жовтня. Зняти готівку з рахунку, куди нараховують кошти за кешбек, буде неможливо. Використати кошти від кешбеку, нараховані в 2024 році, можна буде до 31 січня 2025 року. Кошти за грудень будуть нараховані в лютому 2025 року.Отримані за участь у програмі «Національний кешбек» кошти можна буде витратити на послуги - комуналку, транспорт, лікування, мобільний зв’язок, спорт, кіно, і інші. Також їх можна буде задонатити на ЗСУ або купити військові облігації.
Період бета-тестування триватиме близько місяця. Громадяни в цей період зможуть надати свої пропозиції або зауваження для вдосконалення механізмів роботи програми через форму насайті https://madeinukraine.gov.ua.Якщо у вас виникли запитання стосовно умов участі в програмі«Національний кешбек», телефонуйте на урядовий контактний центр за номером 1545.Довідково:Координатором програми Національний Кешбек виступає Міністерство економіки України. В реалізації проєкту беруть участь Міністерство цифрової трансформації України, Державна податкова служба, Ощадбанк та уповноважені банки України і Урядовий контактний центр. Технологічним партнером в реалізації програми виступає міжнародна платіжна системаMastercard. Операційним партнером проєкту є міжнародна компанія платіжних технологій Visa.

04 вересня 2024 р.

Чи має право отримати податкову знижку платник податку, який скористався пільговим іпотечним житловим кредитом за програмою доступного кредитування житла «єОселя»?

Відповідно до пп. 166.3.8 п. 166.3 ст. 166 Кодексу платник податку має право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу платника податку за наслідками звітного податкового року, визначеного з урахуванням положень п. 164.6 ст. 164 Кодексу, фактично здійснені ним протягом звітного податкового року витрати, зокрема, суми витрат платника податку на сплату видатків на будівництво (придбання) доступного житла, визначеного законом, у тому числі на погашення пільгового іпотечного житлового кредиту, наданого на такі цілі, та процентів за ним.
Також згідно з п.п. 166.3.1 п. 166.3 ст. 166 Кодексу до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу платника податку за наслідками звітного податкового року, нарахованого у вигляді заробітної плати, зменшеного з урахуванням положень пункту 164.6 статті 164 Кодексу, такі фактично здійснені ним протягом звітного податкового року витрати, зокрема, як частина суми процентів, сплачених цим платником за користування іпотечним житловим кредитом, що визначається відповідно до статті 175 Кодексу.
Отже, платник податку, який скористався пільговим іпотечним житловим кредитом за програмою доступного кредитування житла «єОселя», має право включити до податкової знижки частину суми процентів за користування іпотечним житловим кредитом за умови дотримання ст. 166 та ст. 175 Кодексу.

Головне управління ДПС у Полтавській області

04 вересня 2024 р.

На Полтавщині оголошено триденну жалобу за загиблими внаслідок ракетного удару. У цей важкий час весь регіон оповитий глибокою скорботою. Тихо схиляємо голови перед світлою пам’яттю тих, хто загинув, і молимося за спокій їхніх душ.
Кожна втрата – це невимовний біль для родин, друзів, знайомих, а також для всієї громади, адже загиблі – це наші сусіди, наші рідні, наші співвітчизники. Їхнє життя обірвалося несправедливо і раптово, залишивши по собі біль, смуток і незабутні спогади.
Ми вшановуємо пам'ять наших співгромадян хвилинами мовчання, молитвами, сльозами та тихими словами підтримки для родин, які зазнали невимовної втрати. У ці дні жалоби ми єдині у своєму горі та спільній надії на мир, який колись повернеться на нашу землю.
Нехай наші думки і молитви будуть з тими, хто залишився без найдорожчих людей.

Світла пам’ять загиблим. Вічний спокій їхнім душам.

04 вересня 2024 р.

Наразі триває конкурс на зайняття вакантних посад поліцейського управління патрульної поліції в Полтавській області Департаменту патрульної поліції.

Заповнюйте анкету за посиланням: https://anketa.patrolpolice.gov.ua/index.php?r=newcabinet/register

Вимоги до кандидатів та етапи конкурсу: https://my.patrolpolice.gov.ua/

З’явились питання: https://t.me/nabirpatrol

Також Ви можете звернутись до кадрового підрозділу за телефоном: 067 400 5135 ( з 09:00 до 18:00 в робочі дні)

03 вересня 2024 р.

У 4 ліцеях безпекового спрямування та національно-патріотичного виховання МВС сьогодні розпочався навчальний рік, — повідомив Ігор Клименко
«Ще 9 місяців тому це була ідея, бажання підтримати сімʼї наших захисників. Усією командою МВС щодня працювали над реалізацією задуму, вірили в результат», — підкреслив Міністр внутрішніх справ.
Під час вступної кампанії до ліцеїв подали понад 1200 анкет від охочих навчатися в ліцеях. І вже зараз 465 дітей з усіх куточків України пройшли вступний курс ліцеїста, отримали шеврони й погони.
Першочергово це діти загиблих, поранених, зниклих безвісти, полонених військовослужбовців та співробітників системи МВС. Чверть ліцеїстів — з родин військовослужбовців ЗСУ.
Скоро прийме дітей у Кривому Розі 5-ий ліцей МВС. Там триває ремонт, а 50 криворізьких ліцеїстів до завершення робіт навчатимуться у Дніпровському ліцеї.
«Попереду в дітей 2 роки насичених навчальних буднів, цікавих факультативів та різноманітного дозвілля. А в держави — ще більше патріотичної, професійної та освіченої молоді. Турбуємось про дітей — будуємо майбутнє країни», — наголосив Міністр.

МВС України

03 вересня 2024 р.

Як здійснюється вхід до Електронного кабінету із застосуванням файлового ключа, або ключа Дія.Підпис ?

Головне управління ДПС у Полтавській області інформує, що Порядок функціонування інформаційно-комунікаційної системи «Електронний кабінет» (далі – Електронний кабінет) визначається наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017 № 637 «Про затвердження Порядку функціонування Електронного кабінету», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 01.08.2017 за № 942/30810.
Для здійснення входу до приватної частини Електронного кабінету за допомогою файлового кваліфікованого електронного підпису необхідно:
- натиснути «Вхід» на головній сторінці Електронного кабінету;
- у вікні «Вхід до особистого кабінету» обрати вкладку «Файловий ключ»;
- у полі «Оберіть АЦСК» обрати надавача електронних довірчих послуг, яким видано кваліфікований електронний підпис;
- у полі «Особистий ключ», використовуючи кнопку «Обрати», завантажити файл із ключем;
- вказати пароль доступу до особистого ключа у полі «Пароль захисту ключа» та натиснути «Зчитати»;
- після успішного зчитування ключа здійснити вхід до приватної частини Електронного кабінету використовуючи кнопку «Увійти».
Для здійснення входу до приватної частини Електронного кабінету за допомогою Дія.Підпис необхідно:
- натиснути «Вхід» на головній сторінці Електронного кабінету;
- у вікні «Вхід до особистого кабінету» обрати вкладку «Дія.Підпис»;
- натиснути «Отримати код» та відсканувати згенерований QR-код;
- у мобільному додатку «Дія» здійснити підтвердження особи та підписати «Запит на підпис документа через Дія.Підпис».
Нагадуємо, що вхід до Електронного кабінету здійснюється за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua, а також через вебпортал Державної податкової служби України.

Головне управління ДПС у Полтавській області

03 вересня 2024 р.

На Полтавщині система БПД оголосила новий конкурсний відбір медіаторів: для врегулювання конфліктів між потерпілими та неповнолітніми правопорушниками.

Розпочався конкурсний відбір медіаторів, які залучатимуться центрами з надання безоплатної правничої допомоги: прийом документів до 20 вересня. Про це повідомляють в Координаційному центрі з надання правничої допомоги.Медіатори залучатимуться для врегулювання конфліктів між потерпілими та неповнолітніми підозрюваними, обвинуваченими у вчиненні кримінального правопорушення відповідно до державної Програми відновлення длянеповнолітніх, які є підозрюваними, обвинуваченими у вчиненні кримінального правопорушення.
Хто може взяти участь у відборі Фахівці, які мають вищу освіту, та пройшли відповідну підготовку:
● до набрання чинності Законом України «Про медіацію» (далі – Закон) пройшли навчання базовим навичкам медіатора (медіації) обсягом не менше 48 годин, що підтверджується відповідними сертифікатами
● або пройшли базову підготовку медіатора, проведену суб’єктом освітньої діяльності за програмою обсягом (тривалістю) не менше 90 годин навчання, у тому числі не менше 45 годин практичного навчання, що включає теоретичну підготовку і відпрацювання практичних навичок та,після підтвердження набутих компетентностей, отримали сертифікат базової підготовки медіатора.Як взяти участь у конкурсі
● Уважно вивчити оголошення ( спрощена інструкція )
● До 20 вересня подати заяву про участь та інші документи через форму:https://legalaid.gov.ua/contest-mediators/
● З 24 вересня по 1 жовтня пройти дистанційний курс «Функціонування системи надання безоплатної правничої допомоги» та успішно скласти тести
● З 10 по 23 жовтня пройти індивідуальну співбесідуРезультати конкурсу будуть опубліковані до 11 листопада на сайті системи БПД.
Що робитимуть медіатори
Медіатори, які пройдуть конкурсний відбір, будуть включені до Реєстру медіаторів, які залучаються центрами з надання безоплатної правничої допомоги, та зможуть укласти з центром з надання БПД договір про надання послуг з медіації.Медіатори залучатимуться до надання послуг з медіації з метою врегулювання конфлікту між потерпілим та неповнолітнім підозрюваним, обвинуваченим у вчиненні кримінального правопорушення відповідно до державної Програмивідновлення для неповнолітніх, які є підозрюваними, обвинуваченими у вчиненні кримінального правопорушення (наказ Міністерства юстиції України, Міністерства внутрішніх справ України, Офісу Генерального прокурора від 22липня 2024 року № 2176/5/501/176).
До надання послуг з медіації в інших категоріях конфліктів (спорів), медіатор, включений до Реєстру, залучатиметься по мірі прийняття відповідний нормативно-правових актів, яку будуть регулювати питання забезпечення надання послуг з медіації центрами з надання безоплатної правничої допомоги.
Оплата послуг
Оплата винагороди медіатора здійснюється за рахунок Державного бюджету України відповідно до Порядку оплати послуг з медіації медіаторам, які залучаються центрами з надання безоплатної правничої допомоги, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 січня 2024 року №63.

02 вересня 2024 р.

Ведення вагітності та медична допомога при пологах – безоплатні для пацієнток зі статусом ВПО.

Охорона материнства і дитинства є одним із пріоритетних напрямків Програми медичних гарантій. Тому незалежно від свого місця проживання і реєстрації, жінки при надії та породіллі можуть розраховувати на отримання якісних безоплатних послуг ведення вагітності та медичної допомоги при пологах.
Куди звертатися майбутній мамі щодо ведення вагітностіДля спостереження вагітності можна обирати будь-який комунальний або приватний медичний заклад, що має договір із НСЗУ на пакет «Ведення вагітності в амбулаторних умовах». Ведення вагітності акушером-гінекологом безоплатне як при самозвернення без направлення, так і при наявності направлення сімейного або лікуючого лікаря.
У межах пакету «Ведення вагітності в амбулаторних умовах» пацієнтка отримує наступні види послуг:
 динамічне спостереження за перебігом вагітності
 проведення необхідних лабораторних досліджень: від розгорнутого аналізу крові до досліджень на віруси та перинатальні інфекції
 проведення інструментальних обстежень: УЗД із доплером,трансвагінальна ультразвукова цервікометрія, кольпоскопія,кардіотокографія, електрокардіографія тощо
 проведення пренатального скринінгу
 профілактика резус-сенсибілізації шляхом введення антирезусного D імуноглобуліну
 направлення до перинатального (при виявленні у плода ознак аномалій, вродженої, спадкової патології) чи мультидисциплінарного (при встановленні у пацієнтки високого ризику перебігу вагітності) консиліуму
 постконтактна профілактика інфекцій, що передаються статевим шляхом, у випадку насильства за ознакою статі
 надання повної інформації щодо перебігу вагітності, особливостей індивідуального плану ведення вагітності та пологів
 надання інформації пацієнтці щодо станів, при яких слід звертатися за медичною допомогою, закладів перинатальної допомоги, в яких жінці, залежно від її здоров’я та стану плода, рекомендовано народжувати тощо.
Якщо пацієнтці потрібна госпіталізація, то лікар-гінеколог направляє її в стаціонар, де вона отримає усю необхідну медичну допомогу також безоплатно, в рамках стаціонарного пакету. Медична допомога при пологах – безоплатна, незалежно від місця проживання
Ні місце реєстрації, ні фактичне місце проживання не є підставою для оплати медичної допомоги. У закладах, які мають договір із НСЗУ, медична допомога при пологах безоплатна, її вартість оплачує Національна служба здоров’яУкраїни. Тому пацієнти зі статусом ВПО не мають нічого доплачувати за отримання медичної допомоги, зокрема при пологах.
Медична допомога при пологах надається безоплатно як при доставленні бригадою екстреної (швидкої) медичної допомоги, так і при самозверненні без направлення. Під час пологів пацієнтка, що народжує, на безоплатній основі отримує усі необхідні ліки, медичні вироби, знеболення, лабораторні обстеження:
- меддопомога при пологах з черговою акушерською бригадою
- партнерські пологи
- ведення неускладнених та ускладнених пологів
- проведення ургентного або планового кесаревого розтину
- моніторинг стану роділлі і плода
- застосування знеболювальних: анальгетики, епідуральна або спінальна аналгезія та ін.
- анестезіологічне забезпечення оперативних втручань та акушерських процедур
- лабораторні та інструментальні дослідження 24/7
- консультування лікарями інших спеціальностей;
- проведення постконтактної АРТ профілактики дітям, народженим від ВІЛ- позитивних матерів- проведення ряду скринінгів новонародженого (серологічне дослідження на ВІЛ та сифіліс, критичних вроджених вад серця та інших захворювань за програмою розширеного скринінгу новонароджених)
- оцінювання слуху в новонароджених;
- вакцинація немовля згідно з календарем профілактичних щеплень
- консультування з питань грудного вигодовування та післяпологової контрацепції;
- забезпечення організації надання комплексної електронної послуги «Е- малятко»;
- харчування в умовах стаціонару тощо.
Якщо у вас неправомірно вимагають сплатити вартість спостереження вагітності чи пологів – залишайте скаргу НСЗУ. Оператор контакт-центру за номером 16-77 розповість, як це зробити.
Як знайти медичний заклад, законтрактований з НСЗУ
1. Зателефонувати до контакт-центру НСЗУ за номером 16-77. Оберіть з’єднання з оператором та запитайте, де є найближчі заклади, які надають допомогу з ведення вагітності або при пологах.
2. Знайдіть самостійно заклади з договором із НСЗУ за допомогою онлайн- карти на дашборді «Укладені договори про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій». Для пошуку треба застосувати фільтр «Група послуг», де обрати пакет «35.Ведення вагітності в амбулаторних умовах» або «7.Медична допомога при пологах», а також вказати потрібний населений пункт. На карті відобразяться медзаклади з телефонами і адресами, які відповідаютьвведеним фільтрам. Перейти до дашборду можна за посиланням: https://cutt.ly/Pevvw0Ya .
Тож супровід вагітності та медична допомога при пологах – послуги, які оплачує НСЗУ в межах Програми медичних гарантій. Щоб перевірити, які послуги безоплатні, які заклади мають договір із НСЗУ і скільки коштів отримали ці медзаклади, майбутні мами можуть користуватися чат-ботом «Будумамою», який розроблений ГО «Ліки Контроль» та БФ «280 днів».
Чат-бот містить покроковий алгоритм щодо того, як отримати безоплатний супровід вагітності, медичну допомогу при пологах і неонатальні послуги. Скористатися чат-ботом можна у Viber і Telegram:
https://chats.viber.com/iwillbemother_bot
https://t.me/IWillBeMother_bot
Програма медичних гарантій забезпечує усім українцям однаковий безоплатний перелік та доступ до медичних послуг, незалежно від наявності статусу внутрішньо переміщеної особи. Більше про безоплатні медичні послуги, які можна отримати за Програмою медичних гарантій, в електронному посібнику«Гід по Програмі медичних гарантій для пацієнта 2024».
Завантажити посібник можна за посиланням https://academy.nszu.gov.ua/.../%D0%93%D1%96%D0%B4_%D0%B4...

30 серпня 2024 р.

Платникам податків про шеринг документів від ДПС

Головне управління ДПС у Полтавській області звертає увагу платників податків, що пріоритетом ДПС є розвиток сервісної складової та цифровізація послуг для платників. Державна податкова служба бере активну участь у цифровій трансформації України. Саме тому всі ініціативи інших органів державної влади, які дозволяють полегшити платникам податків (громадянам) процес отримання послуг, завжди підтримуються.Державною податковою службою України було забезпечено підключення інформаційно – комунікаційних систем ДПС до порталу Дія та розроблено програмне забезпечення, за допомогою якого посадовими особами ДПС під час надання адміністративних послуг (зокрема, під час проведення процедур реєстрації, внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, а також під час видачі документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі, та відомостей з Державного реєстру) у Центрах обслуговування платників здійснюється отримання (шеринг) електронних копій цифрових документів. Шеринг документів – це отримання копій цифрових документів у систему державного органу за допомогою застосунку Дія. Такі копії є у форматі pdf-файлів та поля з метаданими.
Фізична особа – користувач Дії при особистому відвідуванні центру обслуговування платників ДПС, під час отримання адміністративної послуги, може поділитися цифровою копією документа зі смартфона:
- тисне на цифровий документ у застосунку Дія, щоб згенерувати штрихкод на зворотному боці картки документа;
- співробітник територіального органу ДПС вносить в інформаційну систему ДПС 13-значний код, указаний під штрихкодом;
- користувачу у застосунок Дія надходить запит на надання копій цифрових документів;
- користувач підтверджує передачу копій Дія.Підписом;
- у разі успішного накладення підпису копії документів будуть надіслані в систему ДПС;
- система ДПС отримує цифрові копії у форматі підписаного pdf та метаданих (json).
З інформацією щодо адрес, контактних телефонів та режиму роботи центрів обслуговування платників можна ознайомитися:
- у відкритій частині Електронного кабінету за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua у розділі «Для платників»/Контакти (обрати відповідний регіон);
- на офіційному вебпорталі ДПС за посиланням https://www.tax.gov.ua у банері «Центри обслуговування» (обрати відповідний регіон).
Контактна інформація головних управлінь ДПС в областях, м. Києві розміщена на офіційному вебпорталі ДПС (https://www.tax.gov.ua) у банері «Територіальні органи» (обрати відповідний регіон)/Контакти.
Головне управління ДПС у Полтавській області

29 серпня 2024 р.

Чи має право фізична особа за підсумками звітного податкового року на податкову знижку, якщо податковий агент утримав, але не перерахував податок на доходи фізичних осіб до бюджету?

Відповідно до частини другої ст. 78 Бюджетного кодексу України від 08 липня 2010 року № 2456-VI із змінами та доповненнями та Про затвердження Порядку інформаційної взаємодії Державної податкової служби України, її територіальних органів, Державної казначейської служби України, її територіальних органів, місцевих фінансових органів у процесі повернення (перерахування) платникам податків помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань та пені, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 11.02.2019 № 60 із змінами та доповненнями, поверненню з бюджету підлягають помилково та/або надміру сплачені суми грошових зобов’язань.
Згідно з п. 43.6 ст. 43 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VІ із змінами та доповненнями повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов’язань платникам податків здійснюється з бюджету, у який такі кошти були зараховані, або з єдиного рахунку.
Для розрахунку сум податку на доходи фізичних осіб, які підлягають поверненню платнику податку з бюджету у зв’язку з реалізацією ним права на податкову знижку, застосовується сума сплаченого, тобто зарахованого до відповідного бюджету податку на доходи фізичних осіб, а не нарахованого (утриманого) податковим агентом.
Отже, якщо податковий агент утримав, але не перерахував податок на доходи фізичних осіб до бюджету, то фізична особа не має права на податкову знижку
Головне управління ДПС у Полтавській області

28 серпня 2024 р.

З метою проведення інформаційно-розясувальної роботи з населенням, а особливо серед дітей, щодо профілактики сказу тварин, Кременчуцьке районне управління Держпродспоживслужби в Полтавській області надсилає інформаційні матеріали, які доступні за посиланням:

https://drive.google.com/.../1fgzI_FN-KxKC9-p3asS9aYPXWAq...

28 серпня 2024 р.

СОС Дитячі Містечка: Допомога дітям, які отримали поранення

Від початку повномаштабного вторгнення понад пять сотен дітей загинули та майже 1,5 тисячі отримали поранення різного ступеня важкості. Діти, яких було поранено отримали порушення функцій організму. Всі ці діти та їхні сім’ї вже потребують підтримки відповідно до потреб та реалізації їхніх прав в найкращих інтересах дитини СОС Дитячі Містечка в межах проєкту надає комплексну допомогу дітям,які отримали поранення (ушкодження здоров’я, одержані від вибухових речовин, боєприпасів і військового озброєння) та членам їх сімей внаслідок російського вторгнення в УкраїнуГрошова допомога виплачується одноразово на кожну дитину, яка поранення (ушкодженнями здоров’я, одержаними особами від вибухових речовин, боєприпасів і військового озброєння) та становить 11 000 грн.
Географія проєкту: Вся територія України
Яка допомога надається?
 одноразова грошова допомога;
 допомога в проходженні реабілітації в найкращих закладах України;
 допомога з ліками та засобами реабілітації;
 допомога в проходженні медичного обстеження;
 індивідуальна психологічна та логопедична допомога;
 індивідуальні онлайн заняття зі шкільної програми
 гуманітарна допомога;
 юридична допомога: консультації, супровід в оформленні інвалідності, соціальних виплат, та інших спеціальних статусів;інші послуги відповідно до потреб дітей і сімей.
Завдання проєкту
 забезпечити соціальний супровід сімей, які виховують дітей з порушення функцій організму, отримані внаслідок воєнних дій, за технологією кейс- менеджменту;
 забезпечення, організація, сприяння і супровід надання медичних, соціальних, освітніх, реабілітаційних та інших послуг відповідно до потреб дітей і сімей;
 попередження інституціалізації дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які набули отримали поранення (ушкодження здоров’я) внаслідок воєнних дій;
 підвищення батьківського потенціалу батьків та осіб, що їх замінюють;
 підвищення рівня знань і навичок спеціалістів державних, комунальних та неурядових організацій щодо особливостей надання послуг цільовій аудиторії;
 участь у розробці і адвокація змін до нормативно-правової бази.
Для реєстрації на отримання допомоги, будь ласка, заповніть форму за посиланням: Заява для отримання благодійної допомоги від МБО БФ “СОС Дитячі Містечка Україна”https://forms.office.com/pages/responsepage.aspx...
За більш детальною інформацією звертайтесь за телефоном +380 95 790 14 16
Довідково: СОС Дитячі Містечка - благодійна недержавна організація, що розпочала діяльність у 2003 році та працює задля попередження сирітства в Україні, розвитку сімейних форм виховання для дітей, позбавлених батьківського піклування та підтримки молоді, яка виходить з-під опіки.Організація є членом міжнародної федерації SOS Children’s Villages International (SOS Kinderdorf). Працює відповідно до конвенції ООН про права дитини та поширюємо її принципи.