Омельницька сільська територіальна громада

Кременчуцький район, Полтавська область

Новини

28.03.2025р.

Кому необхідно сплачувати податок за землю та хто звільняється від сплати

Відповідно до Податкового кодексу України плата за землю – це обов’язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку або орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.Платниками податку є власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі.
Об’єктами оподаткування є земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні; земельні частки (паї), які перебувають у власності.
Базою оподаткування плати за землю є нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації; площа земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких не проведено.
Плата за землю віднесена до місцевих податків, тому сільські, селищні, міські ради та ради об’єднаних територіальних громад встановлюють розміри ставок цього податку виключно в межах, визначених Податковим кодексом України та затверджують їх своїм рішенням щороку до 15 липня.
Нарахування земельного податку фізичним особам здійснюють податкові органи за місцезнаходження земельної ділянки на підставі даних Державного земельного кадастру, Державного реєстру прав на нерухоме майно та надсилають або вручають особисто платнику за місцем його реєстрації до 1 липня поточного року податкові повідомлення-рішення про суми сплати земельного податку. В свою чергу, фізичні особи сплачують земельний податок протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення – рішення.
Ставка податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, встановлюється у розмірі не більше 3% від їх нормативної грошової оцінки:
- для земель загального користування − не більше 1% від їх нормативної грошової оцінки,
- для сільськогосподарських угідь − не менше 0,3% та не більше 1% від їх нормативної грошової оцінки,
- для лісових земель − не більше 0,1% від їх нормативної грошової оцінки.
Ставки земельного податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких не проведено, встановлюється у розмірі не більше 5% від нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по області:
- для сільськогосподарських угідь − не менше 0,3% та не більше 5% від нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по області,
- для лісових земель − не більше 0,1% від нормативної грошової оцінки площі ріллі по області.
Відповідно до ст. 281 Податкового кодексу України від сплати податку звільняються:
- особи з інвалідністю I і II групи;
- фізичні особи, які виховують трьох і більше дітей віком до 18 років;
- пенсіонери (за віком);
- ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;
- фізичні особи, визнані законом особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
- власники земельних ділянок, земельних часток (паїв), які передали ці ділянки та паї в оренду платнику єдиного податку четвертої групи.
Таке звільнення від сплати податку за земельні ділянки поширюється на земельні ділянки за кожним видом використання у межах граничних норм:
- для ведення особистого селянського господарства − у розмірі не більш як 2 гектари;
- для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка):
• у селах − не більш як 0,25 гектарів,
• у селищах − не більш як 0,15 гектарів,
• в містах − не більш як 0,10 гектарів;
- для індивідуального дачного будівництва − не більш як 0,10 гектарів;
- для будівництва індивідуальних гаражів − не більш як 0,01 гектарів;
- для ведення садівництва − не більш як 0,12 гектарів.
Головне управління ДПС у Полтавській області

28.03.2025р.

ЄСВ – 2025: що змінилося для підприємців?

З 1 січня 2025 року в Україні змінилися правила сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (ЄСВ). Відповідні зміни передбачені Законом України «Про Державний бюджет України на 2025 рік» та застосовуються виключно до звітного (податкового) періоду – 2025 рік.
Що змінилося?
- Збільшено максимальну базу нарахування ЄСВ Вона становитиме 20 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом.
- Зупинено норму щодо звільнення від сплати ЄСВ для деяких категорій платників:
Фізичних осіб – підприємців;
Осіб, які займаються незалежною професійною діяльністю;
Членів фермерських господарств, якщо вони не застраховані на інших підставах.
Вищевказані платники податків за 2025 рік мають сплатити ЄСВ за себе на загальних підставах.
Скільки необхідно сплатити?
ЄСВ залишиться на рівні 22 % від мінімальної зарплати.
Наприклад:
- 1760 грн на місяць (22 % від 8000 грн – розмір мінімальної зарплати);
- 5280 грн за квартал.
Слідкуйте за новинами! Будьте в курсі податкових змін!
Довідково:
Абзацом тридцять другим пункту 3 Прикінцевих положень Закону про Державний бюджет України встановлено, що на 2025 рік зупиняється дія пункту 4 частини першої статті 1 в частині розміру максимальної величини бази нарахування єдиного внеску та пункту 919 розділу VIII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування».
Головне управління ДПС у Полтавській області

27.03.2025 р.

Швидке інформування про помилкові платежі у сервісі «Е-повідомлення» від ДПС

Державна податкова служба України розробила та впровадила сервіс «Е-повідомлення», який дозволяє платникам податків отримувати електронні інформаційні повідомлення про помилкову сплату податкових платежів та єдиного внеску.
Завдяки цьому сервісу платники податків, користувачі Електронного кабінету, мають можливість отримувати в розділі Вхідні/вихідні документи / Вхідні / Повідомлення «Е-повідомлення» за формою J/F14900, що містить інформацію про:
- код територіального органу ДПС, в якому обліковується помилково сплачена сума;
- код територіальної громади;
- код та назву платежу;
- дату, номер та суму платіжної інструкції;
- бюджетний або небюджетний рахунок IBAN.
Отримавши «Е-повідомлення» про помилкову сплату платежів, платник може миттєво здійснити направлення заяви про перерахування коштів в електронному форматі (за формою J/F1302002) до територіального органу ДПС, в якому обліковуються такі суми.
Відправка електронних інформаційних повідомлень про помилкову сплату платежів до Електронного кабінету платника, здійснюється автоматично о 9.00 годині в робочі дні, крім понеділка, за транзакціями про сплату за попередній банківській день.
Звертаємо увагу, що посадові особи, які за даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань є керівником підприємства, установи, організації, чи самозайнятою особою, чи фізичною особою – платником податків, також мають можливість отримувати додаткове повідомлення про помилкову сплату платежів шляхом приєднання до сервісу «Info TAX».
Головне управління ДПС у Полтавській області

27.03.2025 р.

Як подати декларацію про доходи за 2024 рік

В Україні триває деклараційна кампанія – 2025.
Деякі платники податку – фізичні особи зобов’язані самостійно розрахувати та сплатити податок на доходи фізичних осіб і військовий збір, подавши декларацію про майновий стан і доходи. Це передбачено Податковим кодексом України.
Подати декларацію можна декількома способами.
Кожен може обрати зручний для себе:
- особисто або уповноваженою особою;
- поштою з повідомленням про вручення та описом вкладення не пізніше ніж за 5 днів до закінчення граничного строку подання;
- в електронній формі з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». До речі, це найбільш зручна форма. Для цього потрібно лише мати кваліфікований електронний підпис (так званий електронний ключ) та доступ до мережі «Інтернет».
Як подати?
- через електронний кабінет платника: як це зробити – дивись відео за посиланням: https://tax.gov.ua/.../deklaruvannya-dohodiv.../774470.html;
- через мобільний застосунок «Моя податкова»: інструкція тут: https://tax.gov.ua/mobilniy.../videomateriali/10156.html.
Нагадаємо! Сервіси ДПС дозволяють частково автоматично заповнювати декларації на підставі облікових даних платника, відомостей про отримані доходи, які є у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податку, та відомостей про об’єкти нерухомого чи рухомого майна. Це значно спростить процес.
Не відкладайте подання декларації на останній день! Вчасно звітуйте про отримані у минулому році доходи.
Про терміни подання декларації дивіться за посиланням: https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/865606.html.
Головне управління ДПС у Полтавській області

27.03.2025 р.

Програма безкоштовної психо-соціальної допомоги #ЗАСПОКІЙ.

У жорстких реаліях сьогодення все більше і більше людей опиняються відірваними від свого звичного оточення, своєї домівки, та навіть від своїх рідних. Це завжди великий стрес та колосальне навантаження на психіку людини. Тож зараз, коли громадяни України як ніколи потребують підтримки і єднання, стає вкрай необхідно мати місце куди людина може звернутися та отримати своєчасну психологічну допомогу та підтримку, де людина зможе відновити свій спокій.
Саме тому наша команда розпочинає проєкт #ЗаСпокій. Мета нашого проекту - надання безкоштовної професійної психо-соціальної допомоги для:
• внутрішньо переміщених осіб;
• військовим, які зіткнулися з посттравматичним стресовим розладом та їх близьким;
• біженцям з тимчасово окупованих територій;
• іншим людям, які потрапили у складні життєві обставини.
Команда проекту #ЗаСпокій - це дипломовані практикуючі психологи та психотерапевти з великим досвідом соціально-психологічної допомоги.Проєкт реалізується за ініціативи і підтримки громадської організації «Роблю Дніпро Здоровим», Україно-швейцарського проєкту «Психічне здоров’я для України» (MH4U) та громадської спілки «Міжнародна Антинаркотична Асоціація»
Більш детальна інформація та звернутись за допомогою можна за посиланням: https://netnarkotik.com.ua/.../zaspokij-bezkoshtovna.../
РАЗОМ ДО ПЕРЕМОГИ!!!
СЛАВА УКРАЇНІ!!!
З повагою, координатор та команда ГО «Роблю Дніпро Здоровим»
+380508872507 Олександр ШУЛЯК.

26.03.2025 р.

Північно-Східне міжрегіональне управління Державної служби з питань праці на виконання підпункту 46 пункту 4 Положення про Державну службу України з питань праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 No 96 з метою забезпечення роботодавців і працівників інформацією та роз’ясненнями стосовно ефективних засобів дотримання законодавства та запобігання можливим його порушенням, просить забезпечити розміщення на офіційних ресурсах вашої громади інформаційний матеріал (статтю) щодо правових основ діяльності суб'єктів господарювання, що надають послуги з працевлаштування.

Завантажити

24.03.2025 р.

Полтавщина: змінили прізвище після одруження? Обміняйте паспорт

Нагадуємо громадянам, що у разі зміни прізвища після одруження, обмін паспорта громадянина України є обовʼязковою процедурою. Відповідно - до Правил державної ресстрації актів цивільного стану в Україні, відведений термін для обміну паспорта становить один місяць з дати укладання шлюбу.
Оформити паспортні документи можна у будь-якому підрозділі УДМС У Полтавській області у порядку «живої черги», чи скористатись сервісом
«Електронна черга» https://dmsu.gov.ua/services/online.html та надати наступні
документи:
паспорт громадянина України, що підлягає обміну;
реєстраційний номер облікової картки платника податків або відмову від його прийняття;
свідоцтво про шлюб;
документи, що підтверджують відомості для внесення додаткової змінної інформації до безконтактного електронного носія та у паспорт (за наявності таких документів):
документи, що підтверджують сплату адміністративного збору.
Вартість паспорта громадянина України залежно від терміну оформлення
становить:
20 робочих днів - 558 грн;
10 робочих днів - 928 грн.
Звертаємо увагу! Під час повітряної тривоги надання адміністративних послуг зупиняється. Не ігноруйте повітряні тривоги, бережіть себе і своїх
близьких! Прохання до громадян уникати скупчення людей та перебувати в
укриттях під час повітряної тривоги.
УДМС у Полтавській області

24.03.2025 р.

Замість грошей — в’язниця: що може ховатися за пропозицією підзаробити

В інтернеті зростає кількість пропозицій швидкого заробітку. Зокрема таким чином ворог вербує людей для злочинів. Підлітки часто піддаються такій “спокусі”, не усвідомлюючи наслідки своїх дій.
Юристи системи надання БПД роз’яснюють, чим загрожують такі “заробітки”.Що ховається за “легкими грошима”
Надсилання фото, відео або геолокацій об’єктів, підпали майна ЗСУ чи державних установ та інші дії, які класифікуються як диверсії чи терористичні акти.
Наприклад, у Миколаївській області підлітків використовували для підпалів автомобілів військових та важливих об’єктів. У Черкасах школярі повідомили про фейкові мінування адмінбудівель за вказівкою російських спецслужб.
Які наслідки
Кримінальна відповідальність з 14 років. Зокрема за:
- диверсію (наприклад, надсилання геолокацій об’єктів оборони, вчинення вибуху): позбавлення волі на 10–15 років
- терористичний акт (наприклад, підпал адмінбудівлі): позбавлення волі на 5–10 років.
Крім того, за матеріальні збитки, заподіяні неповнолітнім, платити доведеться батькам.
Що робити, якщо тобі пропонують сумнівну роботу
Повідомити поліції за номером 102 або заповнити форму зворотного зв'язку на сайті кіберполіції. Також можна повідомити про такі “вакансії” у чат-боти СБУ.

24.03.2025 р.

Алгоритм відновлення пацієнтами документів, що посвідчують особу

Підпунктом 7 пункту Порядку ведення Реєстру пацієнтів в електронній системі охорони здоров’я, затвердженого наказом МОЗ України № 2755 від 30 листопада 2020 року визначено, що документами, що посвідчують особу для внесення відомостей до Реєстру пацієнтів в електронній формі є:паспорт громадянина України;
тимчасове посвідчення громадянина України;
свідоцтво про народження (для осіб, які не досягли 14-річного віку) або документ, що підтверджує факт народження, виданий компетентними органами іноземної держави, легалізований у встановленому порядку;
посвідка на постійне проживання в Україні;
посвідчення біженця;
посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту.
Детальніше за посиланням: https://poda.gov.ua/attachments/213939

21.03.2025 р.

Опитування про інтеграцію молоді ВПО на Полтавщині

Молодь, яка була змушена переїхати через війну, стикається з численними викликами: пошук роботи чи навчання, житлові труднощі, дискримінація, нестача підтримки та соціальних зв’язків. Важливо зрозуміти, які проблеми є найбільш актуальними, щоб спільно знаходити ефективні рішення.
Запрошуємо взяти участь в опитуванні!
Ваші відповіді допоможуть нам краще зрозуміти:
Чи відчуваєте ви себе в безпеці у новій громаді?
Чи маєте доступ до соціальних послуг, психологічної підтримки та можливостей для розвитку?
Чи знаєте про громадські заходи та молодіжні ініціативи, і що може мотивувати вас до активнішої участі?
Які бар’єри заважають інтеграції та що може її покращити?
Нам важлива ваша думка! Разом ми зможемо зробити громаду більш відкритою, підтримуючою та інклюзивною для всіх.
Посилання на опитування https://docs.google.com/.../1FAIpQLScxln1s6S8.../viewform...
Долучайтеся до змін разом із нами!
Проєкт «Інтеграція через участь: можливості для ВПО в громадській діяльності» реалізується за підтримки міжнародного проєкту “Blue Hearts”, що реалізується @young_agents_of_change у співпраці з партнерами та фінансується Європейським Союзом в рамках програми Еразмус+

21.03.2025 р.

Увага!

Нові реквізити бюджетного рахунку для зарахування плати за проставляння апостиля
У Головному управлінні ДПС у Полтавській області звертають увагу платників на те, що набрав чинності Закон України від 16.01.2025 №4225-ІХ «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо актуалізації та удосконалення деяких положень», яким внесено зміни до статті 29 Бюджетного кодексу України, зокрема, до доходів загального фонду Державного бюджету України віднесено плату за проставляння апостиля.
У зв’язку з цим Державною казначейською службою України відкрито рахунок на ім’я Головного управління Казначейства у м. Києві за кодом класифікації доходів бюджету 22012500 «Плата за надання інших адміністративних послуг» та відомчою ознакою «31» для зарахування плати за проставляння апостиля:одержувач: ГУК у м.Києві/м.Київ/22012500;
код за ЄДРПОУ: 37993783;
рахунок (IBAN): UA598999980313080165031026001;
надавач платіжних послуг отримувача: Казначейство України (ел.адм.подат.)
Головне управління ДПС у Полтавській області

21.03.2025 р.

Як здійснюється вхід до Електронного кабінету із застосуванням файлового ключа, або ключа Дія.Підпис ?

Головне управління ДПС у Полтавській області інформує, що Порядок функціонування інформаційно-комунікаційної системи «Електронний кабінет» (далі – Електронний кабінет) визначається наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017 № 637 «Про затвердження Порядку функціонування Електронного кабінету», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 01.08.2017 за № 942/30810.

Для здійснення входу до приватної частини Електронного кабінету за допомогою файлового кваліфікованого електронного підпису необхідно:

- натиснути «Вхід» на головній сторінці Електронного кабінету;

- у вікні «Вхід до особистого кабінету» обрати вкладку «Файловий ключ»;

- у полі «Оберіть АЦСК» обрати надавача електронних довірчих послуг, яким видано кваліфікований електронний підпис;

- у полі «Особистий ключ», використовуючи кнопку «Обрати», завантажити файл із ключем;

- вказати пароль доступу до особистого ключа у полі «Пароль захисту ключа» та натиснути «Зчитати»;

- після успішного зчитування ключа здійснити вхід до приватної частини

Електронного кабінету використовуючи кнопку «Увійти». Для здійснення входу до приватної частини

Електронного кабінету за допомогою Дія.Підпис необхідно:

- натиснути «Вхід» на головній сторінці Електронного кабінету;

- у вікні «Вхід до особистого кабінету» обрати вкладку «Дія.Підпис»;

- натиснути «Отримати код» та відсканувати згенерований QR-код;

- у мобільному додатку «Дія» здійснити підтвердження особи та підписати «Запит на підпис документа через Дія.Підпис».

Нагадуємо, що вхід до Електронного кабінету здійснюється за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua, а також через вебпортал Державної податкової служби України.

Головне управління ДПС у Полтавській області

21.03.2025 р.

До якого контролюючого органу мають звертатися фізичні особи, які володіють кількома об’єктами житлової чи нежитлової нерухомості в різних населених пунктах, щоб звірити дані?

Головне управління ДПС у полтавській області повідомляє, що платники податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за своєю податковою адресою для проведення звірки даних щодо:
- об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку;
- розміру загальної площі об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку;
- права на користування пільгою зі сплати податку;
- розміру ставки податку;
- нарахованої суми податку.
Якщо дані контролюючих органів не співпадають з даними підтвердженими платником податку на підставі відповідних оригіналів документів, такими як документи на право власності, податкова служба робить перерахунок за його адресою і надсилає нове повідомлення-рішення. Попереднє рішення вважається скасованим.
Якщо платник податків подає документи на нерухомість, якої немає в базі даних інформаційних систем центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, сплата податку здійснюється на підставі поданих платником відомостей. Це діє до отримання податковою службою інформації від реєстраційних органів про перехід права власності на об’єкт оподаткування.
Головне управління ДПС у Полтавській області

21.03.2025 р.

Профілактика та лікування чорної ніжки розсади

Чорна ніжка — це не стільки захворювання, скільки симптом ураження розсади одним із грибів родини Ольпідіум (Olpidium), Пітіум (Pythium), що живуть у ґрунті, передаються з насінням та паразитують на рослинах.
Найнебезпечнішою вона є для капусти, перцю, томатів, баклажанів. Також схильні – селера, айстри, петунія. Рідше зустрічається чорна ніжка у огірків, кабачків, гарбузів.
Зараження може відбутись як на ранніх, так і на пізніх стадіях розвитку.
Ознаки чорної ніжки на розсаді
• темно-коричнева «перетяжка» в нижній половині стебла (чим більше вражена розсада, тим це місце буде тоншим — в крайніх випадках стебло ламається);
• викривлення стебла, пожовтіння листя, в’янення, загальна слабкість рослини.
При ураженні на ранній стадії розвитку, як правило, стебло стає водянистим і загниває. На пізній — висихає. Але в обох випадках стебло витончується та темнішає, буріє.
Стовідсотково хвороба розвинеться, якщо посіяти заражене насіння. Але зазвичай чорна ніжка з’являється, коли розсада є ослабленою. Здорові екземпляри здатні протистояти хворобі.
Основні причини чорної ніжки
1. перелив або полив холодною водою, яка викликає температурний шок;
2. надлишкове внесення азотних добрив, через що знижується стресостійкість рослини;
3. ураження розсади комахами або хворобами;
4. недостатнє провітрювання, невідповідний субстрат, погане освітлення чи будь-які інші фактори, що сприяють зниженню імунітету рослин.
Типовою проблемою для розсади є густий посів. У такому випадку повітря погано циркулює між стеблами, а коріння окремих рослин знаходиться надто близько. І якщо заражений один екземпляр, інші швидко захворіють.
Як боротися із чорною ніжкою розсади
Лікування уражених рослин не практикується. Почорнілу розсаду потрібно видалити разом із земляною грудкою. Проблемні рослини легко витягуються із ґрунту — тобто їхня коренева система вже ослаблена.
Здорові екземпляри обробляють хімічними препаратами, серед яких:
• Фундазол — ефективний проти збудника, який часто вражає розсаду капусти. Потрібна одноразова обробка в дозуванні 6 г на 2 л води;
• Магнікур Енерджі — дуже дієвий на капусті та огірках. Знадобиться дворазовий полив розсади з інтервалом у тиждень. Орієнтовне дозування складає 3–6 мл на 2 л води;
• Квадріс — чудово бореться із патогеном, який характерний для розсади капусти та томатів. Для одноразової обробки потрібно 10 мл препарату на 2 л води.
Екологічнішими є біофунгіциди: Фітоспорин, МікоХелп, Фітохелп-p, Органік Баланс. Вони містять корисні бактерії, які знищують грибок природним шляхом, оздоровлюють ґрунт та сприяють підвищенню імунітету розсади. Але використовувати біологічні препарати є сенс лише на ранніх стадіях, а найкраще — взагалі для профілактики (оскільки вони діють повільно).
Профілактика чорної ніжки розсади
Чорну ніжку легше не допустити, ніж її позбутися. Тому ще на етапі посіву насіння потрібно потурбуватись про наступне:
1. брати одноразові посудини (торф’яні горщики та таблетки, пластикові стаканчики та касети);
2. у разі використання посудини повторно - стерилізувати її хлорним розчином, окропом і т. д. (оскільки на стінках залишаються торішні патогени);
3. вибирати якісний ґрунт із нейтральним рН, що підходить для розсади;
4. перед висівом обробляти ґрунт препаратами для оздоровлення, такими як Триходермін, Фітоспорин, МікоХелп;
5. купувати протруєне насіння — або протруювати його самостійно Фітоспорином, Максимом, Селест Топом;
6. слідкувати за поливом (перелив та холодна вода — майже гарантія появи чорної ніжки);
7. забезпечити якісний дренаж;
8. правильно дозувати добрива;
9. сіяти насіння або в окремих посудинах, або на значній відстані у ящику;
10. досвічувати розсаду, щоб забезпечити їй 10–14-годинний світловий день, — застосування фітоламп.
Загалом ризик появи чорної ніжки є завжди. Але правильний посів та догляд за розсадою зводить неприємний шанс практично до нуля. І чудовий урожай гарантовано!
Головне управління Держпродспоживслужби в Полтавській області

21.03.2025 р.

В рамках платформи «Пульс» бізнес зможе оцінити взаємодію з держорганами у Електронному кабінеті платника податків

У рамках платформи «Пульс» бізнес зможе оцінити взаємодію з держорганами у Електронному кабінеті платника податків. Державна податкова служба першою серед органів влади приєдналася до проєкту «Пульс» та інтегрувала Електронний кабінет з онлайн-платформою.
Мінекономіки презентувало підприємцям платформу «Пульс» для оцінки держпослуг онлайн. У зустрічі взяли участь заступник керівника Офісу Президента Віктор Микита, Голова ДПС Руслан Кравченко, заступник Міністра економіки України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Олександр Циборт, начальники ОВА та підприємці з усієї України. «Пульс» — частина політики держави «Зроблено в Україні», яку ініціював Президент України Володимир Зеленський.
Руслан Кравченко зазначив, що ДПС прагне ефективної та постійної комунікації з кожним платником податків.
На сьогодні Електронний кабінет ДПС – лідер серед цифрових державних платформ, рівень обізнаності щодо нього серед бізнесу — понад 94 %.
Кабінет працює 24/7/365: тут можна подати звітність, сплатити податки, отримати довідки. Кількість користувачів перевищує 5,4 млн, із них 3,5 млн – представники бізнесу, які зможуть безпосередньо у кабінеті оцінити взаємодію з державними органами та залишити свої відгуки.
Інтеграція з «Пульсом» дозволяє підприємцям оцінити зручність ведення бізнесу, а державі – швидко реагувати та ухвалювати потрібні рішення.
«Це лише один із напрямів нашої співпраці з бізнесом. Активно спілкуємося з бізнесом в регіонах, працюємо над зміною підходів до зупинення податкових накладних та віднесення підприємств ризикових. Кількість зупинених накладних зменшилася до 0,39 %. Передали до Мінфіну зміни до механізму зупинення реєстрації податкових накладних. Ми продовжуємо вдосконалювати податкові сервіси, працюємо над прозорою комунікацією з бізнесом і підтримуємо цифрову економіку», – додав Руслан Кравченко.
Головне управління ДПС у Полтавській області